Ma koliko smatrali ovu sezonu uspješnom zbog ostvarenog volumena noćenja i prihoda, ona je bila incidentna. Gasili smo vatru ne mareći o tome hoćemo li zaliti i namještaj, i zapravo smo imali ono od čega deklarativno bježimo, masovni turizam daleko od održivosti. Zato 2022. godinu, ali i svaku sljedeću godinu hrvatski turizam treba graditi na svemu što se naučilo u pandemiji, a to je da gosti traže kvalitetan, premium proizvod i spremni su ga platiti, te da je primarni interes održivost.
Za više suradnje u EU
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu