Unatoč velikim reformama obrazovnog sustava u proteklom desetljeću, pred Hrvatskom je još veliki posao kako bi dosegnula europski prosjek i ciljeve koje je EU postavila u tom području do 2020. godine, pokazuje podaci koje je proteklog tjedna objavila Europska komisija u svom Monitoru obrazovanja i osposobljavanja za ovu godinu.
Prema istraživanju PISA, koje se provodi pod pokroviteljstvom OECD-a, koje mjeri rezultate postignute u obrazovanju 15-godišnjih učenika, Hrvatska je i dalje daleko ispod prosjeka EU-a, posebice u matematici, što otvara pitanje kvalitete obveznog obrazovanja. U čitalačkoj pismenosti loše rezultate imalo je 22,5 posto učenika (europski prosjek 19,6 posto). U prirodoslovlju 18,5 posto, a prosjek u EU-u je 17.7 posto. Rezultati iz 2009. godine lošiji su nego 2006.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu