U sklopu aktivnosti promocije domaće poljoprivredne proizvodnje i podizanja svijesti o potrebi veće kupnje domaćih proizvoda Hrvatska poljoprivredna komora (HPK) pozvala je domaće potrošače da u prosincu, mjesecu najveće potrošnje, obrate pozornost na kupnju domaćih proizvoda kroz kratke lance opskrbe.
HPK time poručuje da je zaštita domaće poljoprivrede i proizvodnje hrane moguća jedino uz veću svijest o potrošnji i kupnji domaće hrane, a podržavaju i pozitivne primjere iz prakse poput projekta Grada Zagreba za oznaku Plavi ceker koju danas ima 36 proizvođača. To je projekt kojim Grad pomaže malim i srednjim proizvođačima u plasmanu proizvoda na zagrebačko tržište, a aktualni treći natječaj otvoren je do 15. prosinca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu