Pandemija Covida-19 promijenila je mnoge dosadašnje modele poslovanja, a i čitavog funkcioniranja društva. Rad na daljinu i masovna upotreba novih digitalnih tehnologija su mnogim tvrtkama omogućili da više ili manje normalno funkcioniraju i u doba korone, a značajan dio njih je odlučio fleksibilne modele rada zadržati i u postkoronskom razdoblju.
Jedna od takvih kompanija koja je problemu fleksibilnog rada prionula sustavno je i velika modna kuća Marc O’Polo koja je svojim trgovinama i još više asortimanom uvelike prisutna i u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu