Hrvatski autoklub je odgovorio na optužbe Vladimira Bitange, dopredsjednika Udruge autoškola pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, tvrdeći da nije točno da HAK ima monopolistički položaj i veliku moć u sustavu osposobljavanja budućih vozača. Nijedna od 415 autoškola ne djeluje u sastavu HAK-a, tvrde u toj udruzi i dodaju da oni obavljaju isključivo stručni nadzor nad autoškolama, i to besplatno, a upravni i inspekcijski nadzor obavlja MUP. Također demantiraju i tvrdnju da nad HAK-om nitko ne provodi nadzor iako je za to nadležan MUP, dok ta udruga istodobno predlaže regulativu i donosi pravilnike. “Rad nadzornika HAK-a je pod kontrolom naše vlastite interne kontrole koja je u organizacijskom smislu odjel koji djeluje pri uredu glavnog tajnika, a ne u sektoru zaduženom za provedbu i nadzor ispita”, poručuju u HAK-u i dodaju da MUP provodi nadzor nad njihovim radom te su u vlastitoj internoj i MUP-ovoj kontroli suspendirali više svojih ispitivača. Bitanga je optužio HAK za sukob interesa jer autoklubovi u sastavu te udruge imaju u vlasništvu autoškole i stanice za tehnički pregled, dok HAK ima javne ovlasti za osposobljavanje kandidata za vozače, provedbu vozačkih ispita i nadzor nad stanicama za tehnički pregled. “Ono što g. Bitangu možda zbunjuje je to što u autoklubovima koji su udruženi u HAK djeluje 28 autoškola. Ti su autoklubovi u odnosu na HAK odvojene pravne osobe, zasebne udruge građana. Isto važi i za stanica za tehničke preglede kojih je u Hrvatskoj 151, od čega ih je 11 u vlasništvu autoklubova”, kaže se u reagiranju te dodaje da u odnosu HAK-ovih nadzornika prema autoškolama i stanicama za tehničke preglede nema posebnih tretmana ili dvostrukih mjerila. Bitanginu tvrdnju da su HAK-u kao udruzi građana dodijeljene javne ovlasti nad djelatnošću autoškola, i to bez javnog natječaja, u HAK-u nazivaju zlonamjernom i politiziranom insinuacijom.
Hrvatski autoklub je odgovorio na optužbe Vladimira Bitange, dopredsjednika Udruge autoškola pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, tvrdeći da nije točno da HAK ima monopolistički položaj i veliku moć u sustavu osposobljavanja budućih vozača. Nijedna od 415 autoškola ne djeluje u sastavu HAK-a, tvrde u toj udruzi i dodaju da oni obavljaju isključivo stručni nadzor nad autoškolama, i to besplatno, a upravni i inspekcijski nadzor obavlja MUP. Također demantiraju i tvrdnju da nad HAK-om nitko ne provodi nadzor iako je za to nadležan MUP, dok ta udruga istodobno predlaže regulativu i donosi pravilnike. “Rad nadzornika HAK-a je pod kontrolom naše vlastite interne kontrole koja je u organizacijskom smislu odjel koji djeluje pri uredu glavnog tajnika, a ne u sektoru zaduženom za provedbu i nadzor ispita”, poručuju u HAK-u i dodaju da MUP provodi nadzor nad njihovim radom te su u vlastitoj internoj i MUP-ovoj kontroli suspendirali više svojih ispitivača. Bitanga je optužio HAK za sukob interesa jer autoklubovi u sastavu te udruge imaju u vlasništvu autoškole i stanice za tehnički pregled, dok HAK ima javne ovlasti za osposobljavanje kandidata za vozače, provedbu vozačkih ispita i nadzor nad stanicama za tehnički pregled. “Ono što g. Bitangu možda zbunjuje je to što u autoklubovima koji su udruženi u HAK djeluje 28 autoškola. Ti su autoklubovi u odnosu na HAK odvojene pravne osobe, zasebne udruge građana. Isto važi i za stanica za tehničke preglede kojih je u Hrvatskoj 151, od čega ih je 11 u vlasništvu autoklubova”, kaže se u reagiranju te dodaje da u odnosu HAK-ovih nadzornika prema autoškolama i stanicama za tehničke preglede nema posebnih tretmana ili dvostrukih mjerila. Bitanginu tvrdnju da su HAK-u kao udruzi građana dodijeljene javne ovlasti nad djelatnošću autoškola, i to bez javnog natječaja, u HAK-u nazivaju zlonamjernom i politiziranom insinuacijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu