Novi direktor Tele2 Hrvatska ne djeluje dobroćudno poput svog prethodnika, ali ni strogo poput čelnika T-Mobilea ili uglađeno poput šefice Vipneta. Johan Granlund, naprotiv, ostavlja dojam ekscesivnog boksača gladnog velikih rezultata. Naime, mjesec dana Granlund je čekao na svoje prvo predstavljanje hrvatskoj javnosti, a onda se pred pripadnike sedme sile pompozno ušetao prerušen u prodavača i gurajući ispred sebe kolica iz trgovačkog centra. Potom je na stol izvadio kutiju kave i paketiće s Tele2 bonovima.
Brži rast
Misija novog šefa trećeg po veličini mobilnog operatera u Hrvatskoj je mobilne proizvode i usluge poistovjetiti u očima potrošača s FCMG proizvodima, poput, primjerice, kave, mlijeka i čokolade. Odabir kave nije bio slučajan. Naime, u Hrvatskoj se kava može popiti u više od 10.000 kafića, a na podjednakom broju prodajnih mjesta mogu se kupiti Tele2 bonovi. “Tele2 je ostvario dobar start u Hrvatskoj i sada je vrijeme za drugu razvojnu fazu u kojoj kompanija mora brzo rasti. Moj cilj je da u svakoj idućoj godini ostvarujemo sve brži rast. Kad je Tele2 došao u Hrvatsku plan mu je bio u nekoliko godina zauzeti trećinu tržišta. Želim prvo to ostvariti, a onda ćemo vidjeti što nakon toga”, izjavio je Granlund. Trenutno Tele2 drži nešto više od sedam posto tržišta mobilne telefonije u Hrvatskoj. Riječ je o najpropulzivnijem segmentu telekomunikacija, kao i segmentu u kojem se operateri međusobno nesmiljeno grizu na različite načine. Tome u prilog ide i komentar koji je Tele2 prije mjesec dana uputio Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka, a u kojem se navodi da ima problema s dogovaranjem ravnopravnih uvjeta suradnje zbog “neujednačenosti u pregovaračkoj moći pojedinih tržišnih sudionika”. U nastavku komentara spominje se da je Tele2 izvijestio regulatora TK tržišta da ga je T-Mobile navodno takvim, neujednačenim principom naplate SMS poruka do sada oštetio za višemilijunski iznos. Isto tako, Tele2 se požalio Kalemtinom ministarstvu da se tržišni sporovi rješavaju dulje nego što je propisano, te da to što je na kraju donesena neka odluka “ne znači da će biti provedena na način kako je propisano”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu