International Container Terminal Inc. (ICTSI), međunarodna korporacija iz Filipina koja upravlja s 30 kontejnerskih terminala na šest kontinenta i u 20 zemalja diljem svijeta, 2011. ušla je kao strateški partner u tvrtku Jadranska vrata, s udjelom od 51 posto, i otad rade na razvoju tvrtke, kaže Hans Ole Madsen, viši potpredsjednik i regionalni direktor za Europu i Bliski Istok u ICTSI.
Koliko ste novca do danas uložili i koji su najvažniji projekti?
Za izgradnju novog pristaništa i skladišnog prostora Lučka uprava Rijeka je uložila 30 milijuna eura, dok je naša grupacija ICTSI uložila dodatnih nešto više od 30 millijuna eura i time opremila terminal s osam novih modernih dizalica za manipulaciju kontejnerima pri dopremi/otpremi brodom, kamionom ili vlakom. Uz brojnu novu tehničku opremu potrebnu za funkcioniranje terminala te ulaganje i obnovu postojeće opreme, kupljene su i dopremljene dodatne dvije portalne dizalice za željeznicu (tzv. RMG), namijenjene intermodalnom dijelu koji je upravo u procesu rekonstrukcije u suradnji s Lučkom upravom Rijeka. Izgrađen je, opremljen te pušten u promet novi kamionski ulaz na kontejnerski terminal, kojim je izbjegnuto prometovanje teretnih vozila kroz gradski centar. Implementiran je napredni terminalni informacijski sustav (TOS) te niz novih IT rješenja za unapređenje rada terminala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Iako je sadašnja iskorištenost pruge Rijeka-Zagreb na otprilike 35 posto.
Čini se da je i postojeći drlog iz Austro-Ugarske prekapacitiran
gradnja nizinske pruge, započeti će, kada svijet bude većinu robe transportirao dronovima
Uključite se u raspravu