Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Građani sve više štede na jednoj vrsti proizvoda

Autor: Poslovni.hr/Hina
21. listopad 2022. u 11:02
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Impulsna kupnja zauzima važno mjesto u potrošačkoj košarici, u impulsne se ubrajaju oni proizvodi koji se nalaze obično uz blagajnu.

Čak 70,3 posto konzumenata primorano je štedjeti i sada kupuje manje impulsnih proizvoda, pokazalo je istraživanje o navikama hrvatskih potrošača magazina Ja Trgovac i agencije Hendal objavljeno u petak.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Jesu li poskupljenja namirnica utjecala na vašu impulsnu kupnju to jest kupnju proizvoda koje niste planirali kupiti, ali su vam privukli pažnju na prodajnom mjestu?”, glasilo je pitanje u istraživanju provedenom tijekom rujna ove godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana RH starijih od 18 godina.

Čak 70,3 posto konzumenata primorano je štedjeti i sada kupuje manje impulsnih proizvoda, pokazalo je istraživanje o navikama hrvatskih potrošača magazina Ja Trgovac i agencije Hendal objavljeno u petak.

“Jesu li poskupljenja namirnica utjecala na vašu impulsnu kupnju to jest kupnju proizvoda koje niste planirali kupiti, ali su vam privukli pažnju na prodajnom mjestu?”, glasilo je pitanje u istraživanju provedenom tijekom rujna ove godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana RH starijih od 18 godina.

Podatak o 70,3 posto konzumenata impulsnih proizvoda koji su sada primorani štedjeti, ocijenili su iz magazina Ja Trgovac, najjasnije govori o trenutnoj potrošačkoj klimi.

Kako je navedeno u objavi, impulsna kupnja zauzima važno mjesto u potrošačkoj košarici, u impulsne se ubrajaju oni proizvodi koji se nalaze obično uz blagajnu ili su na drugim mjestima posebno izloženi u prodajnom prostoru, a istraživanje je pokazalo da takve proizvode kupuje četiri od deset hrvatskih potrošača, njih 41,7 posto.

Pritom, najpopularnije su žvakaće gume, koje kupuje 46,6 posto konzumenata impulsnih proizvoda, a s 32,2 posto slijede čokoladice. Daleko iza kao najčešći izbor dolaze bomboni (8,9 posto), vlažne maramice (6,7 posto), slane grickalice (3,1 posto), prezervativi (1,7 posto) te kava iz aparata (0,8 posto).

Najčešća mjesta gdje se kupuju impulsni proizvodi su supermarketi/hipermarketi, pokazalo je istraživanje.

Autor: Poslovni.hr/Hina
21. listopad 2022. u 11:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close