Čak 70,3 posto konzumenata primorano je štedjeti i sada kupuje manje impulsnih proizvoda, pokazalo je istraživanje o navikama hrvatskih potrošača magazina Ja Trgovac i agencije Hendal objavljeno u petak.
“Jesu li poskupljenja namirnica utjecala na vašu impulsnu kupnju to jest kupnju proizvoda koje niste planirali kupiti, ali su vam privukli pažnju na prodajnom mjestu?”, glasilo je pitanje u istraživanju provedenom tijekom rujna ove godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana RH starijih od 18 godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu