Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Grad Zagreb narušava taksi tržište

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Spornom je odlukom ograničeno poslovanje Ubera/Sanjin Strukić/PIXSELL

AZTN: Smanjuju mogućnosti tržišnog natjecanja i umanjuju korist za potrošače.

Izmjene Odluke Grada Zagreba o autotaksi prijevozu, koje su donesene u prosincu kako bi se ograničilo poslovanje Ubera, smanjuju mogućnosti tržišnog natjecanja i umanjuju korist za potrošače, ocijenila je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) u ponedjeljak.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Svoje je mišljenje dostavila i Gradu, no njihovo mišljenje ne obvezuje Grad na promjenu odluke. Konkretno, riječ je o dva članka gradske odluke, članku 3 koji zabranjuje pravo na vožnju bez naknade te članku 5 koji propisuje da će se izdavanje dozvola za obavljanje taksi prijevoza nakon natječaja 2017. godine provoditi svake četiri godine.

Izmjene Odluke Grada Zagreba o autotaksi prijevozu, koje su donesene u prosincu kako bi se ograničilo poslovanje Ubera, smanjuju mogućnosti tržišnog natjecanja i umanjuju korist za potrošače, ocijenila je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) u ponedjeljak.

Svoje je mišljenje dostavila i Gradu, no njihovo mišljenje ne obvezuje Grad na promjenu odluke. Konkretno, riječ je o dva članka gradske odluke, članku 3 koji zabranjuje pravo na vožnju bez naknade te članku 5 koji propisuje da će se izdavanje dozvola za obavljanje taksi prijevoza nakon natječaja 2017. godine provoditi svake četiri godine.

Agencija smatra kako se člankom 3 smanjuje mogućnost tržišnog natjecanja između pružatelja usluge te umanjuje korist za potrošače. Time se zabranjuju, primjerice, promotivne akcije taksi prijevoznika, poput startne cijene prijevoza bez naknade, na što su se javno žalili u Cameu i Eko taxiju. U AZTN-u također objašnjavaju kako je svako ograničavanje broja poduzetnika načelno nepoželjno sa stajališta tržišnog natjecanja, što se tolerira u taksi prijevozu, no trajanje ograničenja mora biti što kraće, a četiri godine je predugo.     

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close