Vrijednost košarice proizvoda u Hrvatskoj koji se najčešće kupuju, a koja se sastoji od 103 proizvoda (78 roba i 25 usluga), u manje od godinu dana skuplja je 39 eura, iliti gotovo 300 kuna. Pokazuju to statističko istraživanje “Prosječne maloprodajne cijene dobara i usluga u kunama i eurima u Hrvatskoj”, a koje zbog uvođenja eura svaki mjesec objavljuje Državni zavod za statistiku. Kao referentne cijene ovo istraživanje uzima prosječne cijene iz rujna 2022., a od tada do srpnja ove godine vrijednost košarice porasla je s 944,77 eura na 983,91 eura, odnosno 4%.
U tih deset mjeseci, primjerice, bijeli je kruh, u prosjeku, poskupio gotovo 12%, s 1,27 na 1,42 eura, pokazuju podaci DZS-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu