Goste mame istarskom baštinom i hranom te ‘iskrenim vinarenjem’

Autor: Marta Duić , 17. veljača 2020. u 22:00
Hotel je otvoren lani u travnju, a vina izvoze i u Japan i SAD

U hotel i vinski podrum uloženo je 100 milijuna kuna, a lani su, iako nisu radili cijelu godinu, bili popunjeni 40 posto.

Ovogodišnji dobitnik Zlatnog suncokreta ruralnog turizma, za najbolje promotore tradicije, kulturne i prirodne baštine te lokalnih proizvoda, motovunski je Roxanich Heritage Wine Hotel. Čitav projekt na kojem su radovi počeli u listopadu 2017. sastoji se od dvije cjeline, hotela i vinskog podruma i u njega je investirano 100 milijuna kuna.

“S obzirom na to da smo s poslovanjem započeli u ciljanom obujmu MICE (meetings, incentives, conferences and exhibitions) polovinom veljače 2019. i s obzirom na to da su hotel i ? la carte restoran otvoreni tek polovinom travnja, rezultati su vrlo dobri i u skladu s našim predviđanjima i projektiranim budžetom za 2019. Bez obzira na smanjeni broj operativnih mjeseci u godini premašili smo popunjenost od 40 posto”, pohvalili su se iz Roxanich Heritage Wine Hotela.

Kako ističu, gosti im dolaze sa svih kontinenata, no izdvajaju se oni iz Austrije, Njemačke, Slovenije, Italije, Srbije, BiH, uz neizostavnu ulogu onih domaćih. Dodatni sadržaji hotela su ujedno i osnovni, a kako kažu to je sve ono vezano uz vino i gastronomiju.

“Specifičnost našeg projekta definira i specifičnost naše ponude. Mi smo Wine Hotel, Wine & Heritage Hotel, promoviramo prirodno i iskreno vinarenje te gastronomiju – namirnice i običaje kuhinje vezane uz Istru i naše podneblje koje se kroz stoljeća mijenjalo, prihvaćalo i usvajalo sve dobro što je dolazilo. Naša je ponuda vezana uz promociju vina Roxanich, kako u vinariji tako i u hotelu”, objašnjavaju iz Roxanich Heritage Wine Hotela.

Trećina na kućnom pragu
Inače, Roxanicheva vina te količinska proizvodnja podruma vezana su za osnovne principe jednostavnog i kako oni to zovu ‘iskrenog vinarenja’, koji je daleko od industrijskog pristupa. Samim time njihovi prinosi i proizvodnja ovise o tome kakva je bila godina vegetacijski i meteorološki te je svaka berba specifična na svoj način.

“Iskustva drugih velikih vinarskih regija motiviraju nas ka cilju da 30 posto naše proizvodnje plasiramo na kućnom pragu. Iako izvozimo od Japana do istočne obale Amerike, naša glavna tržišta su centralna Europa, gdje prednjače Austrija, Njemačka, Švicarska i Italija, a u Skandinaviji koja ima izuzetni senzibilitet za prirodna i iskrena vina, postižemo sve bolje rezultate”, kažu iz Roxanich Heritage Wine Hotela o vinskom dijelu svojega biznisa.

Potencijal destinacije
Kolektiv hotela i vinarije Roxanich trenutačno broji 30-ak ljudi. Kako kažu, problemi s pronalaskom radne snage prisutni su i kod njih.

“Stimulativnim odnosom prema našim djelatnicima, ugovorima na neodređeno vrijeme, mogućnostima doškolovanja i specijalizacije nastojimo pridobiti za nas najmarljivije i najvrednije. Destinacija Motovun vezana je na vinarenje i gastronomiju tako da je to sigurno jedan od vodećih motiva koje nudimo uz razne popratne sadržaje vezane za prirodu i kulturu našeg kraja.

Crni tartuf prati našu gastronomiju kroz cijelu godinu, a bijeli od rujna do siječnja. Predsezona i posezona su oni periodi koji nam predstavljaju izazov i na kojima radimo ponajviše. Tu vidimo i najveći potencijal destinacije Motovuna i jesenske sezone berbe kao i neizostavne činjenice da je Motovun srce priče o već spomenutom bijelom i crnom istarskom tartufu”, poručuju iz Roxanich Heritage Wine Hotela, ovjenčanog titulom šampiona ruralnog turizma.

Komentirajte prvi

New Report

Close