Nepovoljna kretanja cijene nafte utjecale su i na poslovanje brodgoraditelja, koji su na svjetskoj razini lani ugovorili gotovo 40 posto manje novih poslova u odnosu na također nepovoljnu 2014., a takav je trend nastavljen i u ovoj godini. U cijeloj 2015., naime, ugovorena je gradnja novih 1348 brodova, a vrijednost im je ukupno 81,8 milijardi USD.
U prvih pet mjeseci ove godine broj novih ugovorenih gradnji manji je za 78 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine – ugovori su sklopljeni za 142 broda, a vrijednost im je 15,7 milijardi dolara. No, u Hrvatskoj je situacija nešto povoljnija. Direktor Hrvatske brodogradnje Jadranbrod Siniša Ostojić kaže kako su se, ukupno gledajući, naši veliki brodograditelji nakon privatizacije 2013. malo oporavili i, što je važno, umjesto barži koje su manje zahtjevne i financijski vrijedne sada ugovaraju brodove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ma koga briga koliko brodova i koliko miliona prometa.
Jedino je važno koliko će zaraditi .
Dobit , a to nitko ne spominje.
naka smo mi najbolji na svijetu, kao u nogometu
Uključite se u raspravu