Svjetski trgovinski volumeni ove bi godine, kažu određene prognoze, trebao rasti 2,6 posto. Bio bi to priličan oporavak nakon što je, zbog visoke inflacije i podizanja kamatnih stopa, promet robom lani pao 1,2 posto. No rast bi u 2025., godini u kojoj bi u Hrvatskoj u rad trebao biti pušten tehnološki najnapredniji kontejnerski terminala u ovom dijelu Europe – Rijeka Gateway – trebao biti još viši, otprilike 3,3 posto. Hoće li i riječka luka s novom, 200 milijuna eura vrijednom investicijom (u prvoj fazi) uspjeti privući dio svjetskog trgovinskog prometa? Ovisit će o to o brojnim faktorima jer logistika posljednjih par godina prolazi turbulentna razdoblja…
Rijeka s investicijom partnera APM Terminals (Maersk) i ENNA grupe ponovno dobiva priliku postati važno mjesto europske trgovine. O planovima, najvećoj investiciji u povijesti riječke luke i potencijalu koje vidi danski brodar za Poslovni dnevnik govori Peter Corfitsen, generalni direktor Rijeka Gatewaya, na funkciji od travnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu