Generacija Alfa, rođena 2010. – 2025., želi “jednostavniji svijet” i želi utjecati na život u lokalnim zajednicama, gradovima i na način na koji javna uprava funkcionira kroz osmišljavanje novih načina upravljanja i funkcioniranja gospodarstva. Dio je to poziva cijeloj industriji da djeluju odmah kako bi izgradile mehanizme koji odgovaraju jednostavnom i povezanom životnom stilu koji očekuju potrošači sutrašnjice.
Transformacija zajednica i gospodarstava
Za samo četiri godine prvi članovi generacije Alfa postat će dio radno aktivnog stanovništva. Dok generacija Z već ima dubok utjecaj na poslovanje poduzeća, sljedeća generacija trebala bi unijeti još više promjena, pokazalo je istraživanje Vise. Tri četvrtine (77%) djece u dobi od 8 do 14 godina teži osnivanju vlastitog poslovnog pothvata, vođenju malog poduzeća ili posla koji je ‘dodatni izvor zarade’, u usporedbi sa samo 13% koji su rekli da bi radije radili za druge. To je u oštroj suprotnosti s trenutnim sastavom radne snage, primjerice u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje samo 13% radnog stanovništva radi za sebe, dok 86% radi za druge.1 Ako se ova očekivanja ispune kako podaci sugeriraju, Generacija Alfa ima potencijal potpuno promijeniti način na koji će tvrtke i zajednice poslovati u sljedećih pet do deset godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu