Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Preuređen i ponovno otvoren Lidl na zagrebačkoj Knežiji

Autor: Poslovni.hr
04. rujan 2017. u 13:04
Podijeli članak —
FOTO: Press

Veći prodajni prostor, više parkirnih mjesta, atraktivan izgled modernog Lidla.

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. 

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna. Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. 

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. 

Autor: Poslovni.hr
04. rujan 2017. u 13:04
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close