Grof Lovski, prvi je hrvatski brend specijaliziran za proizvode koji se rade s mesom hrvatske divljači, a nakon osvajanja domaćeg tržišta i povećanja proizvodnje u planu im je otvaranje novih tržišta i prodajnih kanala.
“Postojimo od 2018. godine kada se tim od četiri entuzijastične osobe, s bogatim prijašnjim iskustvom u mesnoj industriji, bacio u kreativni proces osmišljavanja trajnih proizvoda koji bi se proizvodili na domaći, odnosno tradicionalni način, ali u industrijskim (kontroliranim) uvjetima. Kako bismo uspjeli u tome, proizvodna filozofija diktira nam stroge okvire koje si postavljamo prilikom osmišljavanja novog proizvoda ili tijekom redovne proizvodnje”, otkriva Marko Lušić, direktor prodaje u Grofu Lovskom.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu