Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Evo zašto bi ovoga tjedna mogli duže čekati na e-recepte i e-uputnice

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. siječanj 2015. u 15:39
Podijeli članak —
Foto: Petar Glebov / Pixsell

Iz HZZO-a poručju da je modernizacija CEZIH-a nužna.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) priopćio je u srijedu kako zbog procesa dogradnje i modernizacije Centralnog zdravstvenog infomacijskog sustava (CEZIH), koji održava tvrtka Ericsson Tesla, povremeno dolazi do preopterećenja i ispadanja dijelova informacijskog sustava, koji bi trebao biti stabiliziran do kraja tjedna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pomoćnik ravnatelja za kvalitetu u zagrebačkom Domu zdravlja zapad Darije Crnić navodi kako se u toj zdravstvenoj ustanovi problemi sa CEZIH-om najčešće manifestiraju kroz usporeni rad sustava. To otežava rad ordinacijama obiteljske medicine jer pacijenti duže čekaju na izdavanje e-recepata i e-uputnica, a podaci koji se inače izravno unose u informacijski sustav, moraju se ručno zapisivati i naknadno unositi u sustav.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) priopćio je u srijedu kako zbog procesa dogradnje i modernizacije Centralnog zdravstvenog infomacijskog sustava (CEZIH), koji održava tvrtka Ericsson Tesla, povremeno dolazi do preopterećenja i ispadanja dijelova informacijskog sustava, koji bi trebao biti stabiliziran do kraja tjedna.

Pomoćnik ravnatelja za kvalitetu u zagrebačkom Domu zdravlja zapad Darije Crnić navodi kako se u toj zdravstvenoj ustanovi problemi sa CEZIH-om najčešće manifestiraju kroz usporeni rad sustava. To otežava rad ordinacijama obiteljske medicine jer pacijenti duže čekaju na izdavanje e-recepata i e-uputnica, a podaci koji se inače izravno unose u informacijski sustav, moraju se ručno zapisivati i naknadno unositi u sustav.

Iz HZZO-a poručju da je modernizacija CEZIH-a nužna zbog stvaranja preduvjeta za uvođenje eKartona, eUputnice, eNalaza i portala za pacijente, te da zbog radova na tome zdravstvena zaštita osiguranika ni u jednom trenutku nije bila dovedena u pitanje.

"Naši ugovorni partneri, liječnici, farmaceuti i drugi, dobivaju pravovremene informacije o stanju sustava, a CEZIH ima unaprijed pripremljene procedure za rad u izvanrednim okolnostima koje se primjenjuju u trenucima nedostupnosti središnjeg dijela sustava, kako naši osiguranici ne bi bili uskraćeni za usluge", poručuju iz HZZO-a.

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. siječanj 2015. u 15:39
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close