Povjerenje njemačkih potrošača blago se poboljšalo na pragu ožujka, drugi mjesec zaredom, poduprto pojačanim optimizmom u vezi sa stanjem u gospodarstvu u predstojećem razdoblju s obzirom na stišavanje krize u eurozoni, pokazalo je u srijedu objavljeno istraživanje instituta GfK. Indeks raspoloženja potrošača za ožujak porastao je na 5,9 bodova, što je njegova najviša vrijednost od studenog prošle godine. U veljači iznosio je 5,8 bodova, izvijestio je GfK.
Indeks se temelji na anketi u kojoj sudjeluje oko 2.000 Nijemaca. Njegovu su vrijednost u najnovijem istraživanju poduprla poboljšana očekivanja potrošača vezano za stanje u gospodarstvu u narednom razdoblju i pojačana spremnost na kupnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu