Entrio će na pozornice Zapada, ide po ‘svježih’ 2,5 milijuna eura

Autor: Sergej Novosel Vučković , 13. siječanj 2022. u 11:43
Tim platforme za ticketing koja je lider na hrvatskom tržištu/Mario Poje

Hrvatska platforma za prodaju ulaznica, nakon teške 2020. lani se pandemiji oduprijela rekordima, počela ekspanziju i sad kreće po novu investiciju.

Nova godina, novi događaji! Vrijeme je da vidimo što nam donosi 2022., a nosi nam mnogo toga. Koncerte, najsmješnije stand-up predstave, ljeto puno festivala i još puno, puno toga. Zaviri na Entrio i pronađi svoje sljedeće mjesto za zabavu!

Takvu su promotivnu e-mail poruku ovih dana dobili svi pretplaćeni na obavijesti web platforme Entrio, koji su makar jednom preko nje kupili ulaznicu za kakav kulturni ili poslovni događaj.

Poruka ne djeluje kao želja za dobrom godinom nego i detaljni vodič – na domenama entrio.hr i entrio.si već se nudi izbor od stotina programa, “evenata” u Hrvatskoj i Sloveniji sve do nadolazećeg Božića 2022., na veselje potrošača i neovisno o “plesu” omikrona ili kojeg već budućeg koronavirusnog soja.

Iako ih je pandemija u prvom lockdownu i tijekom 2020. znatno ugrozila zbog niza otkazanih događaja, lani joj se Entrio efikasno odupro, izdavši čak 255.788 ulaznica za 1617 što hibridnih i virtualnih što događaja uživo, od više od 500 organizatora, postigavši svoj rekord. Puno toga dobrog u poslu nastavit će se i ove godine.

Osnivač i direktor Berislav Marszalek za Poslovni dnevnik je ekskluzivno najavio da planiraju novo prikupljanje kapitala, nakon prvog lani u veljači i 500.000 eura od Fil Rouge Capitala, najvećeg hrvatskog fonda rizičnog kapitala.

“Pripremamo drugu investicijsku rundu, idemo preko VC fondova po 2,5 milijuna eura, radi se o međunarodnim fondovima koji su već iskazali interes za sudjelovanjem”, bio je jezgrovit Marszalek, ipak još oprezan oko toga poslovnog poteza pa i zbog činjenice da će njime višestruko povećati valuaciju tvrtke.

Ali, siguran je da će se runda dogoditi uskoro i kamo će novac usmjeriti. “Uložili bismo u daljnju ekspanziju na međunarodna tržišta, kroz development platforme i posebno kroz ozbiljan marketing kakav je potreban za širenje”, kaže Marszalek. Entrio je i kapital od Fil Rougea namijenio pripremi za iskorak izvan Hrvatske – unaprijedivši poslovanje na nekoliko fronti.

3,23

milijuna kuna lanjski prihod Entrija, koji je u 2021. i udvostručio svoj tim

“Podignuta je platforma i stranica entrio.com kao baza i preduvjet za međunarodno poslovanje. Zaposlili smo nove ljude, udvostručili tim na 15 ljudi, započinjemo prodaju na španjolskom i engleskom tržištu”, kaže nam Marszalek.

Glavni i strateški cilj dakle upravo je proboj na tržišta Zapadne Europe, započet u Španjolskoj nakon opsežne pripreme, a ove godine plan je stupiti i u još jednu državu. Spremni su na većim tržištima “tući” se i s najjačim rivalima, poput Hopin.com, a svoju prednost vide u tome što ta platforma nema, kažu, toliku širinu kao Entrio. No, ne znači to, upozorava Marszalek, da će Hrvatska biti zanemarena. Uz Sloveniju je domaći teren i dalje glavni:

“Hrvatska i regija su nam bitna tržišta i dalje ćemo ih razvijati, no previše je uloženo u softver i platformu da bismo se ovdje zadržali. Entrio je moćan sustav koji prema mogućnostima nadmašuje veličinu našeg tržišta, tu možemo rasti 2-3 puta ali ne više i stoga je nužno da tražimo šanse za rast i vani”, ističe Marszalek.

‘Reformatirali’ se i nadogradili
Uselili su i u novi i veći prostor, u kompleks Green Golda na Radničkoj u Zagrebu, odakle se odvijaju sve poslovne operacije. Prošlu godinu Entrio će zapamtiti i po stvari koju čeka od osnutka 2011. Naime, Marszalek je uspio kupiti spomenutu domenu entrio.com. Nikako mu to dosad nije polazilo za rukom jer je domenu, kako je otkrio, držao jedan Rus.

“Nisam nikako uspio doći do vlasnika, nevjerojatno da se nije javljao godinama, s domenom nije radio ništa, i kad sam već gotovo odustao kolega mi je savjetovao da opet pokušam, napokon smo ušli u kontakt i nakon pregovora uspjeli otkupiti domenu od njega”, prisjeća se Marszalek pobjede koju je izvojevao nakon toliko vremena. I koja im omogućava znatno veću prepoznatljivost, znajući što “dot com” predstavlja u web prostoru.

Nova stranica je B2B site na kojem oglašavaju i prezentiraju svoje usluge za organizatore i objašnjavaju što sve na platformi rade/PD

“Imamo već 30-ak domena s entrio, uglavnom u Europi, ali za razliku od.hr i.si koje su B2C, usmjerene potrošačima za prodaju i kupnju ulaznica, entrio.com je B2B site, gdje oglašavamo i prezentiramo usluge organizatorima događaja, od kojih uostalom i prihodujemo. Na tom webu objašnjavamo im sve što mi radimo.

On je i preduvjet da se radi ozbiljniji digitalni marketing”, ističe iz Entrija. U 2021. uprihodili su 430.000 eura, odnosno oko 3,23 milijuna kuna – sve je od provizija na prodaju ulaznica i tehničkog suporta organizatorima događaja.

Na siteu entrio.com, na engleskom, odmah se uočava da je “platforma za sve”, s podjelom na dvije vertikale: “zabavu” (Entertainment, obuhvaća koncerte, festivale, stand-up nastupe, kazalište, sport) i “poslove” (Corporate se odnosi na konferencije, mitinge, inicijative, izložbe i događaje), odnosno, kako pišu, to je “naš novi dom za međunarodni biznis i naš B2B site koji pokazuje zašto je Entrio konačno rješenje za budućnost svakom organizatoru događaja”.

Na takvu “budućnost” ljude u Entriju natjerala je teška realnost od proljeća 2020. kad su se u pandemiji suočili s otkazivanjem odavno organiziranih evenata i neizvjesnošću povratka održavanja uživo.

U kratkom roku su se i “reformatirali”, nadogradili i unaprijedili platformu tako da omogućava i potpuno virtualne ili hibridne (uživo i virtualno) događaje. To su pozdravili i organizatori i sami izvođači – glazbenici, glumci, komičari…

“Industrija događaja bila je najviše pogođena i gubici su bili veliki. Mi smo omogućili stotine virtualnih i hibridnih evenata, pionirski smo ušli u to i pokazali organizatorima da u nas mogu imati povjerenja, publici smo vraćali i novac za odgođene događaje…”, kaže Marszalek i dodaje da su ponudili viziju koja je – budućnost.

“Entrio je i self service, organizatori sami kreiraju događaj i definiraju cijene, upravljaju njime na platformi, što im štedi vrijeme i pojednostavnjuje proces. S virtualnom nadogradnjom omogućili smo da bilo koji tip događaja mogu pretvoriti u hibridni ili virtualni.

Mogu ga i kontrolirati – kroz live streaming ili unaprijed snimljeni sadržaj ili kao video on demand – prodajom nakon završenog događaja. Postoji i određeni “level up”, kao prilika da publika uđe kao u “backstage” preko videa i dodatno plati za taj pristup, što je novi izvor prihoda organizatorima”, opisuje mogućnosti Marszalek.

Ne treba se bojati
I korporativni događaji također su odmakli – Entrio je partner organizatorima konferencija kao što su Shift Infobip, Reboot, debug, TEDx, koje su lakše virtualno dovodile sudionike iz svijeta.

“To je novi smjer koji se otvara i toga se ne trebamo bojati, ali poanta je jednostavna – nikad neće virtualni događaj potpuno zamijeniti onaj fizički.

Oni nude ekstenziju i unapređenje sadržaja samog fizičkog događaja iz niza razloga – nisi više ograničen prostorom, daje se mogućnost povećanja prihoda, a publici i šansa da sudjeluje tamo gdje možda inače ne bi nikad, i to ne samo u situaciji korone”, zaključit će Berislav Marszalek.

Komentirajte prvi

New Report

Close