I dok veći dio javnosti i prometni stručnjaci ističu kako Hrvatska u ovom trenutku ne treba tzv. zeleni porez, odnosno porez na automobile starije od 10 godina, u Hrvatskoj gospodarskoj komori imaju razumijevanja za razloge zbog kojih Vlada RH razmišlja o uvođenju tog novog nameta, piše Novac za sve.
Prema podacima pomoćnika direktorice Sektora za trgovinu HGK Hrvoja Pavera, čak dvije trećine hrvatskog voznog parka čine automobili stariji od 10 godina! Od ukupno 1.540.288 registriranih osobnih vozila i dalje je 1.023.600 starijih od 10 godina. Tijekom 2016. godine u Hrvatskoj je prodano 59.477 rabljenih i 44.106 novih automobila. U prvih osam mjeseci ove godine prodano je 34.938 rabljenih i 38.709 novih vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ja sam da se ukine reket HGK uhljebničko-mafijaške organizacije i rastereti poduzetništvo!
Znači “zelenije” je svako nekoliko godina mijenjati automobil u koji su utrošene tone materijala, ogromne količine energije, zagađenja prirode pri priozvodnji,… ???
Po tome, bolje je i svaki put u kupovini kupiti novu plastičnu vrećicu? Ili …
Hoće li uvesti i porez na sve uređaje koje nemaju A++++++ certifikat???
Razlika između hladnjaka, TV, perilice …. s A+ i B certifikatom je u uštedi 10-20 kuna godišnje a u startu se plati razlika od nekoliko stotina do nekoliko tisuća kuna … i često bude lošiji uređaj jer radi na granicama, nema robusnosti i zalihosti operativnosti kao kod neznatno manje energetsko efikasnih…
Bolje mrkvom nego batinom.
Recimo 5% cijene novog auta sufinancira drzava, a jos 5% doda prodavac u sklopu te akcije.
Uključite se u raspravu