Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dolazak najvećeg kontejnerskog broda u povijesti riječke luke

Autor: Poslovni.hr
29. svibanj 2014. u 15:17
Podijeli članak —
Press foto

Na kontejnerski terminal na Brajdici jutros je uplovio kontejnerski brod CMA CGM CENDRILLON, koji je sa svojih 334 metara dužine i kapaciteta 8 469 TEU jedinica najveći kontejnerski brod u povijesti riječke luke.

Na kontejnerski terminal na Brajdici jutros je uplovio kontejnerski brod CMA CGM CENDRILLON, koji je sa svojih 334 metara dužine i kapaciteta 8 469 TEU jedinica najveći kontejnerski brod u povijesti riječke luke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kontejnerski  brod CMA CGM CENDRILLON vlasništvo je francuskog brodarskog giganta CMA CGM. Ovaj impresivan kontejnerski brod uposlen je u direktnom linijskom kontejnerskom servisu koji povezuje azijske i luke sjevernog Jadrana. Ovaj tjedni servis zajednički drže brodari CMA CGM i MAERSK LINE sa ukupno 10 brodova (5 po brodaru koji se naizmjenično izmjenjuju). CMA CGM dosadašnje je 320 m (6000 TEU) brodove u servisu zamijenio sa brodovima povećanog kapaciteta od 334 m (8500 TEU).

Na kontejnerski terminal na Brajdici jutros je uplovio kontejnerski brod CMA CGM CENDRILLON, koji je sa svojih 334 metara dužine i kapaciteta 8 469 TEU jedinica najveći kontejnerski brod u povijesti riječke luke.

Kontejnerski  brod CMA CGM CENDRILLON vlasništvo je francuskog brodarskog giganta CMA CGM. Ovaj impresivan kontejnerski brod uposlen je u direktnom linijskom kontejnerskom servisu koji povezuje azijske i luke sjevernog Jadrana. Ovaj tjedni servis zajednički drže brodari CMA CGM i MAERSK LINE sa ukupno 10 brodova (5 po brodaru koji se naizmjenično izmjenjuju). CMA CGM dosadašnje je 320 m (6000 TEU) brodove u servisu zamijenio sa brodovima povećanog kapaciteta od 334 m (8500 TEU).

Ovaj direktni tjedni servis povezuje azijske luke sa lukama sjevernog Jadrana, u sljedećoj rotaciji:

SHANGHAI – BUSAN – CHIWAN – HONG KONG – TANJUG PELEPES – PORT SAID – BEIRUT – TRIESTE – KOPER – RIJEKA – PORT SAID – JEDDAH – PORT KELANG – SINGAPORE – SHANGHAI

Trajanje cjelokupnog brodskog putovanja (u oba smjera) iznosi 70 dana.

Autor: Poslovni.hr
29. svibanj 2014. u 15:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close