Dok-Ing se priprema predstaviti novi gradski električni automobil nastao na tehnologiji Looxa, ali cjenovno od njega dva do tri puta jeftiniji, i to gotovo u isto vrijeme kad će država krenuti s poticajima za kupnju električnih automobila, doznaje Poslovni dnevnik.
To znači da će građani i tvrtke dobiti priliku da poticaje iskoriste i za kupnju prvog e-vozila domaće automobilske marke. Vjekoslav Majetić, vlasnik i direktor kaže da je svjestan da s prvim modelom, Looxom, koji ulazi u višu klasu vozila i stoji oko 60 tisuća eura, čak ni s poticajima ne očekuje veći interes kupaca u Hrvatskoj."Zato će za mjesec do dva u Hrvatsku doći prvi primjerci našeg novog električnog vozila ciljane cijene 20 tisuća eura za koje vjerujem, da će kad se cijena umanji za poticaj, biti vrlo konkurentno ne samo u prodaji građanima već i na javnim natječajima", kaže Majetić koji dodaje da će za razliku od Looxa ovo biti tipičan gradski automobil.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.već dugo sam prilično zagrijan za sve što je “zeleno”, samo što uz to zahtijevam da ne bude i glupo, a ovo je zapravo upitno koliko je zeleno, a neupitno je da je glupo. za 150 tisuća kuna se puno više co2 može “uštedjeti” izoliranjem zgrada i zamjenom stolarije, efikasnijim sustavima grijanja, toplinskim pumpama,…
a ovo je kao i subvencioniranje fotonaponskih elektrana, kratkovidni reklamni potez. svaka čast dok-ingu, njih treba na neki način podržati, ali isto tako treba biti realan, ako oni proizvode električni auto dvostruko skuplji od običnog onda ta tehnologija jednostavno nije spremna, a također nitko nije dobio mandat od poreznih obveznika da troši novce na subvencioniranje takvih projekata.
Ideja koja se rodila u premijerovoj glavi za posjeta Dok-ingu.
sad ce Doking predstavit “isplativi” auto za 69kkn.
koji uopce ne treba sluziti svrsi, ne treba imati autonomiju, nit treba imati udio na trzistu, nit treba biti serijski proizvod u najmanje 100kkom, vec se samo treba zvati “elektricni auto”
ali ako ga kupis dobis od drzave 70kkn, a platio si ga 69kkn, tak da ti ostane 1kkn.
a punit će baterije produžnim kablom sa balkona?
Uključite se u raspravu