Ministar financija Zdravko Marić već je lani krenuo u refinanciranje duga cestarskog sektora, a nakon prve runde u iznosu 1,25 milijardi zaključene u studenome, uskoro se očekuje i realizacija druge.
Vlada bi novi aranžman trebala potvrditi do kraja mjeseca, odnosno na sjednici idućeg tjedna. Izvjesno je da će ta druga runda financijski biti veća od prve, ali prema svemu sudeći ne baš duplo, kako se još donedavno najavljivalo. Prvotno se u drugom koraku financijskog restrukturiranja namjeravalo 'uvezati' oko 2,5 milijarde eura postojećih kredita triju državnih cestarskih tvrki, ali najnovije neslužbene informacije kažu da će ona obuhvatiti nešto više od 1,8 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zamislite da su išli u proširenje postojeći cesta ….. dobili bismo brzu cestu do dalmacije ,moderniziranu jadransku magistralu …. koliko bi samo dobili gradovi i općine na samoj trasi posebno kroz liku po knin , sinj …….. i sve to za oko 1 milijardu eura .
SAD IMAMO 3 CESTE PREMA DALMACIJI U ŠIRINI NI 50 KILOMETARA ………….. to su JADRANSKA MAG. AUTO CESTA A1 i LIČKA MAGISTRALA ….. pa za koga .
Hebi ga!
( koalicijska vlada iz 2001 je to počela )
JADRANSKA MAG. AUTO CESTA A1 i LIČKA MAGISTRALA ….. pa za koga .
1. za Tita
2. za Vranju
3. za Macolu
Zamislite da su išli u proširenje postojeći cesta ….. dobili bismo brzu cestu do dalmacije ,moderniziranu jadransku magistralu …. koliko bi samo dobili gradovi i općine na samoj trasi posebno kroz liku po knin , sinj …….. i sve to za oko 1 milijardu eura .
SAD IMAMO 3 CESTE PREMA DALMACIJI U ŠIRINI NI 50 KILOMETARA ………….. to su JADRANSKA MAG. AUTO CESTA A1 i LIČKA MAGISTRALA ….. pa za koga .
Hebi ga!
( koalicijska vlada iz 2001 je to počela )
Zamisli da su sve te milijarde E osle za nesto sto generira dobit, nesto sto nebi bilo u drzavnim rukama, jer privatnik nemoze racunati da ce ga izvuci, drzava, banka ni bilo tko drugi, ako negenerira dobit propada…a drzavna poduzeca se toliko potkradaju i iskoristavaju da ih je jeftinije prodati strancima, bar se nece spasavati iz proracuna.
Neš’ ti reforme cestarskog sektora, nastavilo se po starom…
Uključite se u raspravu