“Do kraja godine još barem 8 trgovina, otvoreni smo i za hrvatske proizvode”

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 18. rujan 2017. u 22:00
U RH se očekuju vrlo snažni prodajni rezultati/INA FASSBENDER/DPA/PIXSELL

U potrazi smo za prostorima u trgovačkim centrima, gradskim središtima i pješačkim zonama.

Njemačka kompanija TEDi, koja se probija u društvo lidera europskih trgovačkih poduzeća neprehrambene branše, od kraja kolovoza je s prve dvije trgovine prisutna i u Hrvatskoj.  U pet država Europske unije trenutačno imaju oko 1600 filijala, dok je konačni cilj ukupno 2000 trgovina na različitim tržištima. Riječ je o kompaniji koja je od svog osnutka 2004. u Dortmundu imala prosječan tjedni tempo od dvije novootvorene trgovine, da bi već prvu fiskalnu godinu zatvorili sa 120 objekata diljem Njemačke.

Poznati su po vrlo širokom asortimanu proizvoda, od igračaka, svakodnevnih potrepština i opreme za hobiste pa do drogerijske linije, a po pristupačnim cijenama. Direktor TEDi-jeva poslovanja u Hrvatskoj Martin Reischl u svom prvom nastupu za hrvatske medije kaže da ih je upravo takva kombinacija cijene i kvalitete sačuvala i održala i za vrijeme globalne ekonomske krize. U Hrvatskoj će, poručio je Reischl, samo do kraja ove godine otvoriti još osam trgovina, ali ni to nije konačna brojka jer su još u potrazi za prostorima i planiraju ubrzano širenje po zemlji. 

Kako napredujete u potrazi za novim lokacijama u Hrvatskoj?
Tražimo isključivo objekte za iznajmljivanje i zainteresirani smo za premium lokacije u trgovačkim centrima, centru grada i položajima u blizini pješačkih zona.  Naši planovi vezani za širenje u zemljama u kojima smo prisutni, kao i u onima u koje ćemo tek doći, usmjereni su ponajviše na potpuno zadovoljavanje potreba i želja naših klijenata.  Stoga se u ovom trenutku ne može definirati konačan broj trgovina, ali možemo reći da u Hrvatskoj u tekućoj financijskoj godini otvoriti još minimalno osam.

Broj TEDi-jevih trgovina diljem svijeta je znatan. Nakon Njemačke, Austrije, Slovačke, Španjolske i Slovenije, što vas je privuklo u Hrvatsku i koja su očekivanja za naše tržište? 
TEDi se vidi kao obiteljsku trgovinu iz susjedstva. S 1600 poslovnica jedno smo od vodećih trgovačkih društava u ovom sektoru i s poslovnicama diljem Njemačke, Austrije, Slovenije, Slovačke Republike i Španjolske. TEDi je čisti dokaz kako se pristupačne cijene, dobra kvaliteta, održivo poslovanje i širok spektar proizvoda ne moraju međusobno isključivati. U Hrvatskoj očekujemo vrlo snažne prodajne rezultate i brzu ekspanziju na ostatak zemlje. U konačnici nam je cilj u našu impresivnu priču o uspjehu dodati hrvatsko poglavlje, isto onakvo kakvo imamo u zemljama u kojima je TEDi prisutan dulje vrijeme.

Hoće li, na policama TEDi-ja, biti mjesta i za hrvatske proizvode? 
Naš asortiman proizvoda već je usmjeren na međunarodna tržišta i vrlo dobro prihvaćen među našim kupcima u različitim zemljama. U budućnosti ćemo i dalje dodatno širiti naš portfelj proizvoda, što podrazumijeva i Hrvatsku. 

Kako TEDi održava svoju tržišnu poziciju i koja su kompanijina financijska očekivanja do kraja godine?
Jedan dio odgovora krije se u stalnom poboljšanju našeg asortimana prema potrebama kupaca. Također, nudimo proizvode koji su prilično cijenjeni i dobre kvalitete, a time smo uspjeli održati našu tržišnu poziciju. Otvaranje novih trgovina i daljnje pozicioniranje na hrvatskom tržištu jedna je od strateških investicija za našu tvrtku, dok kao glavni fokus ostaje zadovoljstvo naših kupaca i stvaranje atraktivnih radnih mjesta. TEDi je vrlo uspješna i rastuća tvrtka koja svim svojim zaposlenicima nudi sigurno i zanimljivo radno mjesto, a angažman i predanost se nagrađuje različitim mogućnostima razvoja karijere unutar same kompanije. 

TEDi je u svijetu prihvaćen kao društveno odgovorna tvrtka. Koji je vaš fokus kada se radi o aktivnostima općega dobra?
TEDi se ponajviše bavi ekološkim pitanjima, više od polovice naših proizvoda nosi FSC ili nacionalnu oznaku zaštite okoliša "Blauer Engel" koje jamče da se u proizvodnji nije štetilo okolišu, dok se za napajanje svih naših objekata oslanjamo isključivo na obnovljive izvore energije. Dakle, u području zaštite okoliša govorimo o smanjenju emisija stakleničkih plinova, uštedama energije te generalno učinkovitosti u korištenju resursa.

Komentirajte prvi

New Report

Close