Njemačka kompanija TEDi, koja se probija u društvo lidera europskih trgovačkih poduzeća neprehrambene branše, od kraja kolovoza je s prve dvije trgovine prisutna i u Hrvatskoj. U pet država Europske unije trenutačno imaju oko 1600 filijala, dok je konačni cilj ukupno 2000 trgovina na različitim tržištima. Riječ je o kompaniji koja je od svog osnutka 2004. u Dortmundu imala prosječan tjedni tempo od dvije novootvorene trgovine, da bi već prvu fiskalnu godinu zatvorili sa 120 objekata diljem Njemačke.
Poznati su po vrlo širokom asortimanu proizvoda, od igračaka, svakodnevnih potrepština i opreme za hobiste pa do drogerijske linije, a po pristupačnim cijenama. Direktor TEDi-jeva poslovanja u Hrvatskoj Martin Reischl u svom prvom nastupu za hrvatske medije kaže da ih je upravo takva kombinacija cijene i kvalitete sačuvala i održala i za vrijeme globalne ekonomske krize. U Hrvatskoj će, poručio je Reischl, samo do kraja ove godine otvoriti još osam trgovina, ali ni to nije konačna brojka jer su još u potrazi za prostorima i planiraju ubrzano širenje po zemlji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu