Do 2020. Hrvatska u vrhu turističkih zemalja svijeta

Autor: Agencija VLM , 06. veljača 2013. u 13:01
Zeljko Mršić/PIXSELL

U godini u kojoj postajemo članom velike europske obitelji želimo poslati jasnu poruku o tome kakvi smo, kakvi želimo biti te što ćemo učiniti da uđemo u red vodećih 20 turističkih zemalja svijeta, rekao je Ostojić.

Ministar turizma Veljko Ostojić predstavio je strategiju turizma do 2020. godine. Riječ je i o dokumentu koji precizno definira smjernice za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma na međunarodnom tržištu, daje jasne naputke za pokretanje investicija u sektoru te će ujedno biti i osnova za povlačenje sredstava iz fondova Europske unije.

Glavni razvojni cilj Strategije je ulazak Hrvatske u vodećih 20 turistički najkonkurentnijih zemalja svijeta, a naša bi zemlja 2020. godine, prema definiranoj viziji, trebala biti „globalno prepoznatljiva turistička destinacija, konkurentna i atraktivna za investicije, koja stvara radna mjesta i na održiv način upravlja razvojem na svom cjelokupnom prostoru."

– U godini u kojoj postajemo članom velike europske obitelji želimo poslati jasnu poruku o tome kakvi smo, kakvi želimo biti te što ćemo učiniti da uđemo u red vodećih 20 turističkih zemalja svijeta. Cilj ovog dokumenta je i ohrabriti investitore u njihovim idejama i planovima vezanim uz turizam, a plan da se do 2020. godine u turizam uloži oko 7 milijardi eura, da mu se ukupni primici povećaju za oko šest milijarde eura te da se otvori 30 tisuća novih radnih mjesta, jasno iskazuje našu želju za razvojem, uz istovremeno očuvanje onog najvrjednijeg što imamo – prostora, rekao je ministar turizma Veljko Ostojić.

Kao nedostatak ministar je naveo nediferenciranost, nedovoljne investicije, nedovoljno osuvremenjen turistički marketing i nedostatak inovacija, no naglašava kako smo unatoč tome zadnjih nekoliko godina ostvarivali solidne rezultate.

Strategija definira i Investicijsku strategiju, kojom se do 2020. godine predviđaju ukupna ulaganja od 7 milijardi eura i to u izgradnju novih hotela i resorta, obnovu i rekonstrukciju postojećih hotelskih kapaciteta, ulaganje u male obiteljske hotele i pansione, u ploveće male hotele, u kampove, zabavne parkove, i sl.

Komentirajte prvi

New Report

Close