Rezultati su izuzetno dobri. Tako je proteklu poslovnu godinu, koja je za ovu kompaniju završila 30. rujna, Hrvatskoj opisao Mirko Mrakužić, čelnik dm-a.
Najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj ostvario je rast prometa od 4,8 posto pa su dosegnuli 2,22 milijarde kuna, dok su istodobno u širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna. Godinu su im, kažu, obilježile četiri nove prodavaonice, 18 moderniziranih, rast prometa OTC od 31,2 posto, Volonterski Oscar i ponovna titula jednog od najpoželjnijeg poslodavca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu