Designer Outlet Croatia započinje novo proširenje od 6000 četvornih metara, donoseći 30 dodatnih trgovina, dok se istovremeno gradi JOY Retail Park Rugvica – moderan maloprodajni kompleks od 10.000 četvornih metara. Taj razvojni iskorak potvrđuje kontinuirani rast i jačanje regije kao ključne trgovačke destinacije kako za Hrvatsku tako i za susjedna tržišta, priopćeno je Poslovnom dnevniku. Vrijednost investicije nije objavljena.
Službeno su započeli radovi na proširenju Designer Outlet Croatia, čime će se dodatno unaprijediti ponuda i iskustvo kupovine. Proširenje se odlikuje održivom arhitekturom certificiranom prema BREEAM standardima, inspiriranom tradicionalnim istarskim stilom.
Paralelno s time, JOY Retail Park Rugvica, zajednički projekt INGKA Centres i ROS Retail Outlet Shoppinga, obuhvatit će 10 velikih trgovina te 28.000 četvornih metara zelenih površina. Lokacija već sad privlači više od 3,6 milijuna posjetitelja godišnje, a novi sadržaji poput Shell benzinske postaje i prvog Burger King drive-through restorana u Hrvatskoj dodatno potvrđuju njen dinamičan razvoj. Zahvaljujući suvremenom konceptu i pogodnostima za kupce, novi maloprodajni park dodatno će osnažiti povezanost s Designer Outlet Croatia i susjednom IKEA Zagreb, stvarajući najveću komercijalnu zonu u Hrvatskoj i jedinstvenu destinaciju za cjelovito shopping iskustvo. Očekivani završetak oba projekta planiran je za prosinac 2025.
Od otvorenja 2018., Designer Outlet Croatia postao je najveća premium outlet destinacija na sjecištu JI Europe, s više od 100 poznatih modnih i lifestyle brendova poput Hugo Bossa, Tommy Hilfigera, Adidasa, Calvin Kleina…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu