Županijski centar 112 Karlovac u 2012. primio je čak 100.506 poziva. To je za deset tisuća više nego godinu ranije . U toj masi informacija njih 888 ili 0,9 posto bili su zlonamjerni – dio je to izvješća karlovačkog Centra 112 o radu u protekloj godini koji će uskoro biti i javno prezentiran.
Po statistici Centra, od ukupno više od stotinjak tisuća primljenih poziva namjenskih je bilo 67.273 ili 67 posto, dok su se oni bez neke konkretne namjene zaustavili na 32.345. To čini nešto manje od trećine ukupno evidentiranih. Zanimljivo je da pozivi iz fiksne mreže još uvijek prednjače, jer ih je bilo 65.317, dok je s mobitela upućeno 35.189 poziva. Daleko najviše građani su tražili pomoć ili savjet Hitne službe, zatim policiju, dok je najmanje poziva bilo za vatrogasce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu