Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Bruketa&Žinić sa pet zlatnih zvona trijumfirali na Festu

Autor: Tanja Čorak
23. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —

OPATIJA – Ovogodišnji Festo, posvećen regionalizaciji medijske industrije i brendiranju, zaključen je spektakularnim showom u asocijaciji prodajnih punktova u subotu u Opatiji svečanom dodjelom nagrada. Od 323 rada u konkurenciji, u ukupno 12 kategorija, najviše zlatnih zvona – njih pet – dobila je Oblikovna manfaktura Bruketa&Žinić, koja je osvojila i osam srebrnih i četiri brončana zvona. Dodijeljene su i Zlatne plakete naručiteljima-oglašivačima. U skupini Serija radio oglasa, Kreativna uporaba medija i Serija novinskih oglasa zlatna zvona nisu dodijeljena. Uručena su i srebrna i brončana zvona po skupinama i podskupinama te posebna priznanja “Bruno Anković” za izuzetne zasluge u poboljšavanju kvalitete hrvatske oglašivačke produkcije, Luminus Studio, za kreativnost i izvedbu uvodnih špica “Sunday night football on NBC game open” i “Oscar City” te EURO RSCG ZAGREB, članici Unex Group za organizaciju eventa “Noć gutača reklama”. Predsjednik deveteročlanog žirija, u kojem je bilo sedam predstavnika najnagrađivanijih marketinških agencija na prethodnom festivalu, te dvojica predstavnika agencija iz dviju zemalja susjednih srodnih tržišta regije, Adrian Preda, naglasio je da 20 posto reklama u konkurenciji zbilja ima odlične ideje o kojima ljudi poslije govore, kakve vas dodirnu, nasmiju, rasplaču ili od kojih se naježite.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dodijeljene nagrade

OPATIJA – Ovogodišnji Festo, posvećen regionalizaciji medijske industrije i brendiranju, zaključen je spektakularnim showom u asocijaciji prodajnih punktova u subotu u Opatiji svečanom dodjelom nagrada. Od 323 rada u konkurenciji, u ukupno 12 kategorija, najviše zlatnih zvona – njih pet – dobila je Oblikovna manfaktura Bruketa&Žinić, koja je osvojila i osam srebrnih i četiri brončana zvona. Dodijeljene su i Zlatne plakete naručiteljima-oglašivačima. U skupini Serija radio oglasa, Kreativna uporaba medija i Serija novinskih oglasa zlatna zvona nisu dodijeljena. Uručena su i srebrna i brončana zvona po skupinama i podskupinama te posebna priznanja “Bruno Anković” za izuzetne zasluge u poboljšavanju kvalitete hrvatske oglašivačke produkcije, Luminus Studio, za kreativnost i izvedbu uvodnih špica “Sunday night football on NBC game open” i “Oscar City” te EURO RSCG ZAGREB, članici Unex Group za organizaciju eventa “Noć gutača reklama”. Predsjednik deveteročlanog žirija, u kojem je bilo sedam predstavnika najnagrađivanijih marketinških agencija na prethodnom festivalu, te dvojica predstavnika agencija iz dviju zemalja susjednih srodnih tržišta regije, Adrian Preda, naglasio je da 20 posto reklama u konkurenciji zbilja ima odlične ideje o kojima ljudi poslije govore, kakve vas dodirnu, nasmiju, rasplaču ili od kojih se naježite.

Dodijeljene nagrade

Zlatno zvono za TV oglas
BBDO ZAGREB za djelo KONCERT, naručitelj Karlovačka pivovara
Zlatno zvono za Seriju TV oglasa
BBDO ZAGREB, za djelo SVI SMO MI HRVATI, naručitelj Karlovačka pivovara
Zlatno zvono za Novinski oglas
GREY WORLDWIDE ZAGREB, za djeloZEBR, naručitelj Franck
Zlatno zvono za Vanjski oglas
BRUKETA & ŽINIĆ, za djelo JAZZARELLA – ALL WOMEN FESTIVAL
Zlatno zvono za Seriju vanjskih oglasa
BRUKETA & ŽINIĆ, za djelo JAZZARELLA – ALL WOMEN FESTIVAL, Torbe, turizam, rekreacija i slobodno vrijeme
Zlatno zvono za Radio oglas:
RADIO 101 za djelo 8. NATJECANJE PJEVAČKIH ZBOROVA, naručitelj Centar za kulturu Trešnjevka
Zlatno zvono za Sredstva izravne komunikacije
BRUKETA & ŽINIĆ, za djelo ADRIS ANNUAL 2005., naručitelj Adris Grupa
Zlatno zvono za Cjelovitu kampanju
BRUKETA&ŽINIĆ, za djelo DOSTA GLUPOSTI LAUNCH CAMPAIGN, naručitelj Tele2
Zlatno zvono za Interaktivne medije
BRANDOCTOR i BRUKETA & ŽINIĆ za djelo www.brandoctor.com

Autor: Tanja Čorak
23. listopad 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close