Trgovina putem interneta u Hrvatskoj raste munjevitom brzinom, a osim ponude potiče je rast broja kupaca.
Lani se broj redovitih online kupaca povećao za grad veličine Splita ili četvrt milijuna, ukazuje istraživanje Shopper's Mind Hrvatska 2018. Darko Dujić, direktor grupe Ceneje i Shopper's Minda kaže da unatoč velikom rastu obujma online trgovine u Hrvatskoj prostora za povećanje još uvijek ima. "Naše najnovije istraživanje o online kupovini, Shopper's Mind Hrvatska 2018, kojeg smo proveli u suradnji s agencijom Valicon pokazuju da bar jednu online kupovinu mjesečno sada radi čak šest od deset korisnika interneta, što je za devet postotnih poena više nego prošle godine", kaže Dujić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu