Samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta Nov 527, koji se gradi u 3. maju, nije ni izbliza najvrjednija novogradnja koja izlazi iz hrvatskih škverova, no s obzirom na gabarite ostat će upamćena kao brod koji je državu najviše koštao. Toliko da se umjesto dovršetka broda moglo izgraditi novo brodogradilište.
Jer, utrošit će se na njegovu izgradnju više nego dvostruko od cijene za koju će se brod prodati naručitelju, a kad se i realizira prodaja i podvuče crtu, ukupan gubitak za državu mogao bi prijeći 50 milijuna eura. Priča je to koja se odvija još od 2016., kada je potpisan ugovor i državnim jamstvom pokrenut projekt gradnje novog broda, duljine 225 metara, širine 23,8 metara i nosivosti 29.300 dwt.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu