Baumax Zagreb zatražio je od Financijske agencije da mu omogući financijsko restrukturiranje temeljem kojeg će, kaže, postati likvidan i solventan te biti u mogućnosti nastaviti svoje poslovanje.
Upravo kao i mnogi drugi, u paketu s prijedlogom za otvaranje predstečeja, Baumax je zatražio, te je tom zahtjevu s Finine strane odmah i udovoljeno, privremenu zaštitu poslovanja od blokada žiro računa. To je potrebno zbog isplata plaća za 486 radnika i podmirivanje svih obveza prema dobavljačima, odnosno jednom riječju zbog nesmetanog psolovanja. Iako ne otkriva razlog što se dogodilo da traži predstečja, problema s time da se njegov predstečaj otvori uopće ne bi smjelo biti, tvrde iz kompanije. Pozivaju se s druge strane i na to da ne postoje u njihovom slučaju nikakve zakonske zapreke. Ta se tvrtka, inače dio austrijskog lanca koji provodi restrukturiranje u svojoj grupaciji koaj posluje u regiji, time preko noći prometnula od deklariranog kandidata za brzi odlazak iz Hrvatske u velikog potencijalnog predstečajnog dužnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Politika neuspjeha – ne leži u asortimanu Baumaxa…niti u kvaliteti asortimana,
jer su uz bok sličnim centrima , i imaju odlične dobavljače..
Kao kupac u Baumaxu, primjetila sam:
– da je izvedeno totalno pogrešno otvaranje lokacija …….na mjestima
koja ničim ne zaslužuju poziciju za takav centar.Očito su posrednici i management u Hrvatskoj zaradili na zemljištu i besmislenim analizama tržišta….
– da je kadar u Baumaxu nesposoban- te da je kupljen potpuno nekvalitetan
software….NE ZANM TKO IM GA JE UVALIO , ali to je koma, ja sam
im čak jednom, nakon dugog dugog čekanja na ispis računa, ispravak pogrešnih šifri,pogrešno zapljimljenih kalkulacija itd.itd pisala knjigu žalbe,
nek si kupe drugi program, jer ovo je koma na blagajnama i internim blagajnama…uopće ne djaltnici nisu mogli uskladiti s robom, šiframa i
skladišnim podacima….
– da su centri predimenzinirani , a propast građevinskog sektora,
dodala je ulje na vatru…..
–
Baimax, Pevec,…s….ranje do s….ranja od alata do usluge
Neka npr “naši”Konzum ili Pevec krenu plaćati kao švabe pa da vidimo koliko će izdržati.Palim štopericu isti tren.lako je sa tuđim mlatiti gloginje.
Elektro struke sam, ali jasno mi je odavno da se samo od trgovine imuljanja ne može dugo egzistirati. U Hrvatskoj zamalo na prste jedne ruke možete nabrojiti poduzeće koja nešto korisno i profitabilno proizvode. Baumax, Lidl i slični su na Hrvatsko tržište nagurali kapitalističko smeće, vidio i uvjerio se sam koje su kvalitete proizvodi koje prodaju u NJemačkoj i Austriji. Što prodaju u Hrvatskoj ja ne kupujem jer sam se naučio pameti, glede i cijena i kvalitete!
[emo_mrgud]
Uključite se u raspravu