Banke pozivaju građane na odgovorno ponašanje, tu su i uputstva

Autor: Poslovni.hr , 16. ožujak 2020. u 15:20
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

– Hrvatska udruga banaka poziva građane na odgovorno ponašanje zbog aktualne situacije i pojačanih preventivnih mjera zaštite od korona virusa (COVID-19).

Kako bi se minimalizirala frekvencija većeg broja osoba u zatvorenom prostoru, savjetujemo građanima da koriste u što većoj mjeri usluge digitalnog bankarstva (mobilno i internet bankarstvo) i mrežu bankomata koji su im na raspolaganju.

U slučaju neophodnosti dolaska u poslovnicu zbog obavljanja neke složenije transakcije ili usluge, apeliramo na građane da se ponašaju u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi. Građani su dužni pričekati red na usluge u poslovnici na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba, kako bi se poštovale mjere zaštite od epidemije korona virusa te se trebaju držati uputa koje su izdale banke vezano uz posjete njihovim poslovnicama, kako bi i sami doprinijeli zaštiti svojeg zdravlja i zdravlja svih ostalih.

Banke su osigurale kontinuitet rada poslovnica i prilagodile rad pozadinskih službi kao podrške poslovanju te će poslovnice banaka nastaviti raditi u određenom obujmu u skladu s razvojem situacije i preporukama nadležnih institucija. Mreža bankomata i poslovnice banaka u svakom trenutku će biti opskrbljene dovoljnom količinom gotovine, a građanima se preporučuje korištenje usluga digitalnog bankarstva i kartičnog plaćanja.

Zdravlje građana, zaposlenika i klijenata banaka u ovom trenutku je najvažnije te shodno tome banke, kao odgovorne institucije, više puta dnevno dezinficiraju prostore poslovnica, kao i mrežu bankomata. Shodno tome, molimo i građane da u ovom izazovnom razdoblju budu odgovorni prema sebi i drugima te na taj način sačuvaju zdravlje društva u cjelini.

S pozornošću ćemo nastaviti pratiti daljnji razvoj situacije i preporuke državnih tijela te u
skladu s njima postupati.

U nastavku donosimo upute za građane kojima je u ovom trenutku neophodan dolazak u poslovnicu banaka:
• Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, ponašajte se u skladu s preporukama nadležnih zdravstvenih službi
• Klijentima banaka kojima je određena mjera samoizolacije izričito savjetujemo da poštuju mjere koje su im određene
• U slučaju da imate simptome respiratorne bolesti, molimo vas da ne posjećujete poslovnice banaka s ciljem zaštite zdravlja ostalih građana, klijenata te djelatnika banke
• Molimo vas da pričekate svoj red izvan poslovnice u slučaju većeg broja građana u poslovnici
• Red na usluge u poslovnici ili izvan nje pričekajte na sigurnoj udaljenosti (1.5 m) od drugih osoba
• U poslovnici izbjegavajte rukovanje i fizički kontakt s drugim osobama
• Koristite dezinfekcijska sredstva nakon rukovanja s novčanicama, kovanicama i bankovnim karticama
• U narednom razdoblju nastojite koristiti usluge digitalnog bankarstva i mrežu bankomata na raspolaganju
• Redovite pratite novosti na Internet stranicama svojih banaka, kako biste bili upoznati s radnim vremenom određene poslovnice
• Na ulazima u poslovnice postavljene su „Obavijesti za klijente“ – jasne preporuke za postupanje klijenata i odgovorno ponašanje

Komentirajte prvi

New Report

Close