Pod jednu kapu zagrebačkog Badela 1862 stavljen je cjelokupni brend Dalmacijavina – objedinjeno čine ga jaka alkoholna pića, vinski asortiman i kvasina, što znači da kompanija raspolaže s novom polugom za rast prodaje, odnosno ukupnog prihoda i izvoznih plasmana.
Uz benefit za tržište zbog činjenice da je tako sačuvan jedan poznati brend s dugom tradicijom, daljnji rast poslovanja najvažniji je aspekt Badelove nove akvizicije, jer će osnažiti i njihove vinske pozicije i pozicije njihove tvrtke Vinoplod iz Šibenika, posebno što se tiče pojednih tradicionalnih lokalnih sorti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu