Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Austrijanci traže all inclusive, Nijemci poručuju: Snizite cijene

Autor: Marija Crnjak
08. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Talijane bi nam trebale dovesti nove low cost linije iz Rima/Grgo Jelavić/PIXSELL

Rusi će stagnirati, Nizozemci će čekati da prođe nogometno prvenstvo, a Česi će tražiti više zabave na godišnjem odmoru.

Turistička godina 2014., prema svemu sudeći, neće donijeti velika iznenađenja, tek nijanse u porastu broja gostiju s njemačkoga, austrijskog, britanskog, slovenskog, možda i talijanskog tržišta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rusi će ove godine prema prvim pokazateljima stagnirati, Nizozemci će čekati da prođe nogometno prvenstvo, a Česi će tražiti više zabave, ali nitko neće trošiti više nego lani, može se zaključiti na temelju analize stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) objavljene uz statistiku za predsezonu.Rezultati turoperatora u Njemačkoj variraju ovisno o regiji i vrsti programa, a sudeći prema dosadašnjim najavama, ova bi godina, kad su posrijedi njemački gosti, trebala nalikovati prošloj. S obzirom na konkurenciju koja ima brojne akcije, turoperatori hrvatskim hotelijerima poručuju da je posljednji trenutak za davanje posebnih ponuda za last minute prodaju. Od hrvatskih konkurenata u Njemačkoj se standardno dobro prodaje Španjolska, odnosno Palma de Mallorca, kao i Grčka, koja priprema veliki povratak na turističku scenu, te Tunis i Maroko.

Turistička godina 2014., prema svemu sudeći, neće donijeti velika iznenađenja, tek nijanse u porastu broja gostiju s njemačkoga, austrijskog, britanskog, slovenskog, možda i talijanskog tržišta.

Rusi će ove godine prema prvim pokazateljima stagnirati, Nizozemci će čekati da prođe nogometno prvenstvo, a Česi će tražiti više zabave, ali nitko neće trošiti više nego lani, može se zaključiti na temelju analize stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) objavljene uz statistiku za predsezonu.Rezultati turoperatora u Njemačkoj variraju ovisno o regiji i vrsti programa, a sudeći prema dosadašnjim najavama, ova bi godina, kad su posrijedi njemački gosti, trebala nalikovati prošloj. S obzirom na konkurenciju koja ima brojne akcije, turoperatori hrvatskim hotelijerima poručuju da je posljednji trenutak za davanje posebnih ponuda za last minute prodaju. Od hrvatskih konkurenata u Njemačkoj se standardno dobro prodaje Španjolska, odnosno Palma de Mallorca, kao i Grčka, koja priprema veliki povratak na turističku scenu, te Tunis i Maroko.

Hrvatska je na austrijskom tržištu u travnju zabilježila dobar rezultat, a bilježi se i rast financijskih pokazatelja prodaje u svim kategorijama programa. U porastu je i jedini čarter program iz Austrije za Brač, što je bilo upitno zbog najava zatvaranja aerodroma na Bolu. U Austriji se dobro prodaju aranžmani s polupansionom, ili all inclusive uslugom, a raste i potražnja za hotelima s dva pomoćna ležaja i gratis ponudama za djecu do 15 godina, na što su se kupci naviknuli u programima za Grčku, Tursku i Egipat, no u Hrvatskoj je rijetko moguće. Ekonomska se situacija u Italiji ne poboljšava, a predstavnici HTZ-a i dalje mogu teško procijeniti kakva će biti sezona kad su posrijedi talijanski gosti. Procjene talijanskih organizatora putovanja kreću se od ponavljanja rezultata prošle godine do porasta 8-9 posto. Dobra je okolnost što se u prodaju hrvatskih aranžmana uključio Eden Viaggi, veliki talijanski turoperator koji godinama nije radio u Hrvatskoj.

Usto, otvara se znatan broj novih low cost letova iz Rima prema Dubrovniku, Splitu, Zadru, Rijeci, Zagrebu. Prognoze sa slovenskoga tržišta temelje se na porastu brojki za predsezonu, no konkretnih brojki o predviđanjima ljeta još nema. Podaci agencija i turoperatora potvrđuju najave da će prodaja na ruskom tržištu ove godine biti vrlo otežana. Interes za Hrvatsku i dalje je prisutan, no broj prodanih turističkih aranžmana nije veći u odnosu na isto lanjsko razdoblje.  Britanski turoperatori jako su optimistični kad su posrijedi prognoze za ljeto jer su u dijelu "first minute" prodaje zabilježili značajno povećanje u odnosu na 2013. godinu. Britancima ove godine ide na ruku jačanje funte i snižavanje cijena na čak dvije trećine destinacija, kako je pokazala analiza agencije Post Office Travel Money. Zanimljivo, prema toj analizi, turistička potrošačka košara pojeftinila je i u Splitu, i to za 12,1 posto, i sad iznosi 80,6 funti.

Autor: Marija Crnjak
08. lipanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close