Turističke agencije Atlas i Uniline zadovoljne su dosadašnjem dijelom ove turističke godine u kojem su zabilježili očekivane rezultate, među kojima i poraste bukinga i prodaje na stranim tržištima te vjeruju u pozitivnu realizaciju nastavka sezone i ostvarenje ukupnih rezultata bar na tragu prošle godine.
Atlas, jedan od najvećih hrvatskih i regionalnih touroperatora, do sredine ovog srpnja zabilježio je 15 posto više dolazaka stranih turista u Hrvatsku nego lani po svim svojim programima, a unatoč 'nezgodnom' rasporedu ovogodišnjih praznika i nepovoljnijim vremenskim prilikama koje baš nisu pogodovale poticanju kupnje odmorišnih aranžmana, pokazatelji Atlasa i cijele adriatica.net grupe, u sklopu koje posluje, su dobri, ističe za Hinu voditeljica korporativnih komunikacija Nikolina Frklić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu