Osim tradicionalnih bliskih Njemačke, Austrije, Slovenije i Češke, s kojih se ove godine očekuje stabilan rast ne bude li još nekih iznenađenja, posebnu pažnju i u ovoj sezoni imamo prema poljskom, brzorastućem turističkim tržištu, dok će SAD biti važno daleko tržište kojem je Hrvatska sve zanimljivija.
Istodobno, slijedom okolnosti neka su tržišta i dalje u stand by modu, što se i dalje odnosi na Skandinaviju. Direktori inozemnih predstavništava Hrvatske turističke zajednice bili su traženi na Danima Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) koji su se održali početkom tjedna u Opatiji.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu