Ako vozite, spremite se na drastične promjene: Stižu nova pravila o prolasku kroz crveno, brzini i kamerama

Autor: Poslovni.hr , 06. studeni 2019. u 13:32
Foto: Jurica Galoić

Prolazak kroz crveno svjetlo utvrđuje se na temelju izmjerene brzine vozila i vremena prolaska preko označene zaustavne linije.

Prijedlog Pravilnika o mjerenju brzine vozila u cestovnom prometu poslan je u javnu raspravu, piše HAK revija.

Mjerila brzina u smislu tog Pravilnika su zakonita mjerila koja mjere brzinu.

Pravilnik se izravno tiče radarskih mjerila brzine, laserskih mjerila brzine, mjerila puta/vremena (detekcijska mjerila brzine), mjerila prosječne brzine (sekcijska mjerila brzine) i mjerila brzine za praćenje.

Granice do kojih će biti dopuštene pogreške za mjerila brzine su ± 3 km/h kod mjernih vrijednosti ≤ 100 km/h te ± 3% kod mjernih vrijednosti > 100 km/h.

Sigurnosna razlika kod mjerenja brzine za brzine do 100 km/h iznosi 10 km/h, a za brzine veće od 100 km/h iznosi 10% zaokružena na veću vrijednost.

Prolazak kroz crveno svjetlo utvrđuje se na temelju izmjerene brzine vozila i vremena prolaska preko označene zaustavne linije. Dokumentira se dvjema fotografijama. Prva fotografija pokazuje vozilo prije označene zaustavne linije, dok druga fotografija pokazuje vozilo nakon zaustavne linije. Obje fotografije, osim vozila, pokazuju i crveno svjetlo na semaforu.

Što se pak presretača tiče, oni će morati napraviti tri fotografije na temelju videozapisa, i to na početku i na kraju mjerenja, te dodatnu fotografiju za prepoznavanje vozila.

Mjerenja se provode na dionicama od najmanje 200 metara duljine pri brzinama do 10 km/h ili najmanje 500 metara pri brzinama iznad 100 km/h, navodi HAK revija.

Vozilo opremljeno mjerilom brzine za praćenje ne smije tijekom mjerenja preteći nadzirano vozilo. Na kraju mjerenja udaljenost između vozila opremljenog mjerilom brzine za praćenje i nadziranog vozila mora biti jednaka ili veća udaljenosti na početku mjerenja.

Komentari (2)
Pogledajte sve

nastavlja se deranje hrvatskih građana!!
poseban problem su ove tolerancije brzine koje se sada praktički ukidaju jer su ograničenja na cestama svugdje postavljena vrlo nisko baš zbog značajnog toleriranja kod mjerenja brzine, a sad kad se to praktički ukida, trebalo bi ograničenja podići za 5-10 km na sat jer nema više oprosta kao do sada zbog tolerancije na greške uređaja!

možemo imati zakone kakve hoćemo, kad policije nema ni za lijek, a i zakoni se provode selektivno.

New Report

Close