VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ljudi mi smo u nemilost vjerovnika,kako bude oni odlučili tako će i biti.

Najsigurnije znak za blagostanje neke zemlje jeste porast broja njenog stanovništva.




@cocalo
: pročitajte na stranici 507 ovog foruma što je kolega lebowski kopirao sa e-oglasne ploče Trgovačkog suda u Zagrebu.
Evo vam i dokument u privitku.
U vezi žalbe na zaključak suda: Protiv ovog zaključka nije dopušten pravni lijek (čl. 11. st. 9. SZ).

Govorila sam o riješenju , koje piše u ovom zaključku da je pravomoćno, jel to točno prosudite sami
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/Dm6pDcm8Uf1OxOymuJFsww==.pdf
očigledno da znate malo o pravu i ne razlikujete riješenje( na koje stranke imaju pravo žalbe VISOKOM trg.sudu, koje i odlučuje) i ovog zaključka donesenog od strane Trg.suda 23.08.i odnosi se na ročište koje se trebalo održati u 9mj.Ali više me zabrinjava što u tom zaključku piše da je riješenje pravomoćno, što ukazuje da se stranke uopće nisu žalile pa je riješenje postalo pravomoćno.Poznavajući naše pravosuđe , u od 07.07. do 23. 08. Visoki trg.sud nije mogao zaprimiti žalbu i predmet tako brzo riješiti.Očigledno ide se namjerno u stečajni postupak
[/quote]



@ mllr

"…Građevinski stručnjaci tvrde da je problem u projektu koji su 2012. izradili Jure Radić i Zoran Šavor s Građevinskog fakulteta u Zagrebu. "

Gdje tu proizlazi bilo kakva greška ili odgovornost VDKT-a?


nisam to ni napisao, poklopilo se nekoliko negativnih elemenata u poslovanju i evo danas imamo realno stanje tvrtke
[/quote]

Trebam li reći da je tih “nekoliko negativnih elemenata u poslovanju” rješivo “potezom pera”.
Ako se ima volje.

Možda je ipak onako kako @janje kaže u gornjem postu:
” najveci problem je sta strabag nije dobio posa iz prve. Vlada je to korigirala na sebi svojstven nacin. Likvidacijom viadukta.”

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.




@ mllr

"…Građevinski stručnjaci tvrde da je problem u projektu koji su 2012. izradili Jure Radić i Zoran Šavor s Građevinskog fakulteta u Zagrebu. "

Gdje tu proizlazi bilo kakva greška ili odgovornost VDKT-a?


nisam to ni napisao, poklopilo se nekoliko negativnih elemenata u poslovanju i evo danas imamo realno stanje tvrtke
[/quote]

Trebam li reći da je tih "nekoliko negativnih elemenata u poslovanju" rješivo "potezom pera".
Ako se ima volje.

Možda je ipak onako kako @janje kaže u gornjem postu:
" najveci problem je sta strabag nije dobio posa iz prve. Vlada je to korigirala na sebi svojstven nacin. Likvidacijom viadukta."

[/quote]
kako god bilo, samo znam da forum neće imati nikakvog utjecaja na rješavanje stanja u tvrtki, ma kakvo rješenje na kraju bilo, ovdje su uglavnom pretpostavke, nagađanja

Što se tiče čiovskog mosta, zanimiljivo je koliko je država (HC) na gubitku.
Prvi ugovor za most sklopljen s Viaduktom je vrijedan 129 mil hrk.
Viadukt je radio tamo od 03.2012. i naplatio sveukupno 89 mil hrk.
Za dovršetak mosta je najpovoljnija otvorena ponuda vrijedna 113,5 mil hrk (gotovo kao i ugovor na početku-2012).
Znači, HC su usput izgubile 73,5 mil hrk..

EEEEj, pa hoće li netko odgovarati za to?

Osoba koja vodi projekt od strane HC bi za vijeke vijekova trebala biti izbačena iz svih građevinskih poslova i oduzeta mu licenca/pečat/itd..
Pretpostavljam da će ista osoba i nastaviti voditi taj projekt, tako je to normalno u našoj državi..

Užas…

Dali je viadukt naplatio tih 89 mil. ?


Dali je viadukt naplatio tih 89 mil. ?

je..cak jw sd problem sto je naplatio u vise nego je izveo, nije ni avans vratio.
a HC se sad nemaju odakle naplatiti..
ali obmanjuju javnost.



Dali je viadukt naplatio tih 89 mil. ?

je..cak jw sd problem sto je naplatio u vise nego je izveo, nije ni avans vratio.
a HC se sad nemaju odakle naplatiti..
ali obmanjuju javnost.
[/quote]
Kako nemaju za place ljudima nego agencija uplaciva minimalac?

kako?
a sta mislis kako?
propali su…nisu zbog placa radnika..


kako?
a sta mislis kako?
propali su…nisu zbog placa radnika..

Invest tesko je s vama komunicirati. Tesko i ovako kad mozete sto puta procitati pitanje pa smisliti odgovor



kako?
a sta mislis kako?
propali su…nisu zbog placa radnika..

Invest tesko je s vama komunicirati. Tesko i ovako kad mozete sto puta procitati pitanje pa smisliti odgovor
[/quote]

pa sta mislite da su u firmi samo place radnika trosak na koji se trose zaradene pare.
kada se poplacaju dobavljaci (nafta, materijali), financijske institucije (rate kredita, leasong za vozila i strojeve), ne ostane za place.
a kad se stane vrtiti kolo, pisi kuci propalo, sto se dogodilo Viaduktu.

Nije tesko razgovarati, ali treba malo ukljuciti mozak i logiku..

Da li netko zna tko je osoba koja od strane HC-a ultra neuspješno vodi projekt izgradnje mosta Čiovo??
Tko je taj nesposobnjaković, kojega mi hrvatski građani plaćamo za nerad??

kolega invest. recite mi odakle vam informacija da je viadukt naplatio potraživanja od hac-a? od naplate hac-a su se trebali namiriti plaće radnika viadukta a to se nije desilo nego agencija uplaćiva zaostale plaće. to što vi tvrdite da je naplatio više nego što je trebao su priče za malu dicu. na moje pitanje kako nemaju za plaće ljudima ako su se naplatili od hac-a vi dajete ovaj odgovor, kako?
a sta mislis kako?
propali su…nisu zbog placa radnika..
molim vas da ne trabunjate bez veze


Da li netko zna tko je osoba koja od strane HC-a ultra neuspješno vodi projekt izgradnje mosta Čiovo??
Tko je taj nesposobnjaković, kojega mi hrvatski građani plaćamo za nerad??

Tu informaciju možete zatražiti putem usmenog ili pisanog zahtjeva.
http://www.hrvatske-ceste.hr/default.aspx?id=213

NIŠTA MI NEĆE OVI DAN POKVARIT

Vaš link … u tekstu se moze procitat tko je glavna osoba od strane HC-a, iako vjerujem da to vi kolega Invest dobro znate

New Report

Close