TNSA (Transadria d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNSA (Transadria d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/C61bCeeWbdb7pJibevGgaA==.pdf

Šta , jel ima netko objašnjenje za ovo ??

Relevantan podatak – novost objavljenja na ZSE o likvidaciji dionice TNSA s burze, moderatori ne puštaju objavu, što se dešava ???


Ajde skrolaj deset stranica unazad na datum kad je i objavljena ta tvoja "novost" (18.10.2011) pa ces vidjeti da je to tada i preneseno na forumu…

Nakon toliko "borbe" došao je kraj.TNSA je izgubila INU najvećeg komitenta kojim se "busala"
godinama. Sada samo još treba Pistoli dati ugovor o djelu i zamoliti ga da još jednom ugasi svjetlo, ovaj put za stalno. Završena je igra, u kojoj su neki prošli jako dobro, a neki nikako.
Želim ostatku zaposlenih (poštenih), ne mislim na Tajči i njenu podanicu, Violu, puno sreće u daljnjem životu.

@nipponmaru Tko je uzeo INU?

croatiašped, lp

Thx….njima je lijepo svanulo sto bi se reklo ni krivima ni duznima.

Ne znam baš, koliko sam čuo, usluga je malo iznad TNSA. Moraš napraviti puno,puno cisterni (čitaj:
biti po cijele dane na poslu), za ne baš veliku zaradu. Ali dobili su posao pa neka vide.
Možda bi mogli zaposliti Tajči, ona radi "sve" za direktorsko mjesto.

U članku u današnjem Novom listu koji komentira i problematizira pozicija otpremnika u kontekstu ulaska Hrvatske u EU, stečajni upravitelj Čupković maksimalno simplificira poziciju u kojoj se nalazi Transadria.Te ljude koji rade na granici će prekvalificirati ili prebaciti na istočne granice Hrvatske, vratiti će povjerenje starih poslovnih partnera, restrukturirat će se brzo i uspješno. Nije to ,međutim, tako jednostavno. U kakvoj je situaciji firma najbolje govori izjava da rade na uspostavi temelja za tranzitno poslovanje. Pa u Transadriji je Sektor Tranzit radio gotovo 65 godina i to uspješno i kvalitetno,a sad,eto,moraju ponovo raditi na uspostavi temelja. Tragično. Daleko od tragedije nije ni činjenica da se stečajnom, kao glavni komercijalista, nametnuo Kovačević Z., šef deviznog saldakontija. To je čovjek koji je 40 godina radio samo u računovodstvu i koji komercijalni ugovora u životu nije vidio, a kamoli sastavio. Usto je bio i jedan od najodanijih obožavatelja dinastije Ključariček. Jedina konstanta u poslovanju Transadrije je negativna kadrovska selekcija.

tino70@
Kolega tino ne vidim zašto ste toliko skeptični u pogledu opstanka Transadrije. Pa i drugim špediterima ne cvjeta cvijeće, problem naplate, nelikvidnosti prisutan je i kod njih. Transadrija je i sada ovakova kakva je trenutačno, avion za te firmice koje zapošljavaju po par radika. One jednostavno nemaju dovoljno stručnih zaposlenika da bi obavljale veći obim posla, a ova firma to posjeduje.


tino70@
Kolega tino ne vidim zašto ste toliko skeptični u pogledu opstanka Transadrije. Pa i drugim špediterima ne cvjeta cvijeće, problem naplate, nelikvidnosti prisutan je i kod njih. Transadrija je i sada ovakova kakva je trenutačno, avion za te firmice koje zapošljavaju po par radika. One jednostavno nemaju dovoljno stručnih zaposlenika da bi obavljale veći obim posla, a ova firma to posjeduje.

Tnsa je morti bio avion, samo što sada nema ni posadu, osim automatskog pilota i par nekih ostarjelih stjuardesa.

Kolega Bosančeros, nisam skeptičan, mislim da sam realan. Moj je stav da postojeća rukovodeća struktura u TNSA, nije u stanju firmu izvesti iz krize. Naime, da bi netko u doba terora Ključaričeka i bulumente ostao ne bilo kojoj rukovodnoj funkciji, nužno je morao ne samo pogaziti sve moralne obzire, pogotovo u odnosu prema svojim, uglavnom bivšim, radnim kolegama, već i sudjelovati u cijelom nizu protuzakonitih i dubioznih radnji koje su "dečki" sprovodili.Ti ljudi su to radili i za to su od strane uprave izdašno novčano nagrađeni. Za ne vjerovati je koliko potražuju od ove opustošene firme:300.000,00 kn na više. Osim toga,ovi osvajači novih,ustvari nekad već osvojenih tržišta,su ljudi koji uglavnom imaju uvjete za starosne penzije, pa se opravdano postavlja pitanje njihove stručne i fizićke kondicije potrebne za uspješnu realizaciju složenog procesa revitalizacije posrnule tvrtke.
Kažem Vam, to pod hitno treba provjetriti, zamijeniti, podmladiti.
A to da je Trasadria, u ovom stanju, avion prema drugim špedicijama, smatram stilskom hiperbolom. Ili ehom nekih davnih,davnih dana.

bosančeros ,jedno je biti optimist a drugo poznavat stvarno stanje ; trenutno nema aktivne špedicijice koja ima lošiji kadar nego sada Transadria.nemaju oni kuda niti zbog koga razmještati kadar ,ima ih puno previše još uvijek,i njihova je sreća da nemaju stranke- posla ,pa se mogu tješiti da su spremni za nove poduhvate.meni je žao da je tako,poslije svih ovih godina provedenih u TNSA ,ali s ovom postavom nemaju šanse i kao takvi nisu niti konkurencija niti prijetnja nikome , čak niti fikus špedicijama.velik dio njih je star,neobrazovan,bez volje za životom ,a kamo li za poslom,nemaju niti carinski ispit ,a ima dosta i sa ozbiljnim psihičkim smetnjama.tako da od revitalizacije ………niš !

Nema niti jedan aktivni pojedinac,a kamoli poslovnica,osim granice ,gdje su na dobrom mjestu pa to još hoda po inerciji.

neznam samo iz kojih razloga i zašto ih još drže i isplaćuju plaće ,jer ne mogu zaraditi niti za 3 čovjeka ,a kamoli za toliko koliko ih je ostalo,ali lijepa naša Hrvatska…..
a sad Linićevi su back,pa tko zna,možda opet neki mulj se izrodi……. [smiley]
ti bosančeros si iz Račićeve sekte očito

nar10

rijecanka, dionis, tino70@
Nije u redu da vrijeđate svoje bivše radne kolege koje i dalje rade u Transadriji. Vas troje ste iz nekih razloga ispali iz tog "aviona" i to bez padobrana, pa sada pljujete po onima što su ostali.
U svakom slučaju kao poslodavac prije bih primio na posao stariju iskusnu i odgovornu osobu, nego neku mladu i nadobudnu osobu. Stariji radnici su odgovorniji, moraju se brinuti za svoje obitelji, imaju radne navike, ne kasne i naučili su na težak rad. Ako ih se adekvatno plati i nagradi, te stvori pozitivno poslovno ozračje među radnicima, posao ide sam od sebe.
Ne potcjenjujte takve radnike, samo iz razloga vaših otkaza. Nisu oni krivi za to.

Ovdje treba par "življih" voditelja poslovanja koji će usmjeravati ostale, a nemojte sumnjati da će ih ovi bespogovorno i vjerno slušati. Pa za špediciju ne treba biti nešto posebno nadaren, mladolik i sexi.

Kolega Bosančeros, ne znam zbog čega iznošenje istine nazivate vrijeđanjem i pljuvanjem. Osim toga poanta je na bivšim i sadašnjim direktorima, šefovima, savjetnicima, ljudima bivše uprave, koji su zadržali svoje pozicije, što je apsurd sam po sebi. Da pitate tzv. obične radnike, čiji dignitet Vi sada, kao, branite što misle o njima, rekli bi isto što i ja, ako ne i mnogo gore. I oni bi sad trebali voditi ljude u nove radne pobjede. Ne može.
A ono s ispadanjem iz "aviona", i to bez padobrana, sasvim Vam je promašeno. Iskreno, svatko onaj tko je imao znanja,morala, petlje i karaktera, sam je dragovoljno iskočio iz lelujavog dvokrilca zvanog Transadria, prije nego što se on zabio u tlo.
Budući da vidim da ne poznajete situaciju u Transadriji, sadašnju,a ni onu prije, ne vidim svrhe ni smisao za nastavk ove diskusije.
Možda bi bilo bolje da počnemo nešto o avionima i avijatičarima, naravno, ako nam moderator to dozvoli. Za početak, recimo, Franjo Kluz, Glamočko polje …..

Ovdje treba par "življih" voditelja poslovanja koji će usmjeravati ostale, a nemojte sumnjati da će ih ovi bespogovorno i vjerno slušati. Pa za špediciju ne treba biti nešto posebno nadaren, mladolik i sexi.
[/quote]

Bosančero, vidim da ti je špedicija u šestom prstu.Što se ne javiš u TNSA, upravo traže takve kadrove. Ma drž se ti dvokrilca i nastavi mahati rukama

New Report

Close