džaba im rezervni plan sad kad su naišli na tvrd orah…
džaba im rezervni plan sad kad su naišli na tvrd orah…
Pa nisu to mali dioničari šminkeri, to su mrge, čovječe, lučki radnici. 😀
1 : 0 za Luku Šibenik. Pitanje je samo koji rezervni plan ima ekipa u crnom? Njih naprosto vodi bolestan nagon za uništavanjem i rušenjem djelatnosti, poslova, ljudi i svega čega se ulove.
[/quote]
Njih naprosto vodi bolestan nagon za uništavanjem i rušenjem djelatnosti, poslova, ljudi i svega čega se ulove.
Danas ponovo na kanalu RI gosp .Lepur priča priče o rješenju (deblokada računa, isplata plaća), do 10.04.2011.
Iako je dotični gospodin pismeno izjavio da će 2 plaće biti isplaćene do 28.02.2011. (što se normalno nije dogodilo), ponovo
izmišlja bajke.Problem je u tome što ni njemu niti ikome iz NO i Uprave se više ništa ne vjeruje. Zaposlenici su spremni odreći se svih zaostalih plaća i otpremnina pod uvjetom da rukovodstvo završi u Remetincu i da im se oduzme sva nezakonito stečena imovina (vjerovatno sve što imaju).
Šibenski tjednik u rubrici gospodarstvo objavljuje: Tvrtka TIP "smuljala" grad za zemljište na Podima?
Blagajnik z.organizacije Bulat je u problemima. Morao bi biti i Ključariček jer je on član uprave TIP-a.
Naravno,veliki gazda,kako mu tepamo, a u stvarnosti trenutačni predsjednik uprave tvrtke koja je pred stečajem, ne može propustiti priliku da se ne uvali u neku upravu. Njemu nikad dosta upravljanja.rođen je kao upravitelj.
A ova Lepurova priča o rješenju blokade i isplati plaća do 10. 04. je, pretpostavljam, rezultat uvjerenja da će od danas sjediti u fotelji direktora Luke Šibenik i iz nje izvlačiti lovu. Međutim, ništa od toga.
Transadria je na dobrom putu da izbjegne stečaj. Zakopane su i ratne sjekire između njezine uprave i Davora Škugora, direktora “Luke Šibenik”, tvrtke koja je u 50-postotnom suvlasništvu ovoga riječkog špeditera.
Rezultat je to u petak održanog zajedničkog sastanka, kojem je u Zagrebu predsjedao ministar Božidar Kalmeta, s kompletnom upravom Transadrije (ZSE:TNSA-R-A), zatim Davorom Škugorom i Draškom Lambašom, čelnicima “Luke Šibenik”, te Ozrenom Matijaševićem, prvim čovjekom HUS-a, i predstavnicima Porezne uprave.
– Najvažnije je da su naše poslovne banke – Hypo Alpa Adria i BKS banka – podržale plan restrukturiranja tvrtke. Kako je naša imovina od 50-ak milijuna eura višestruko veća od duga, a više nije u pitanju ni solventnost tvrtke, stvorene su pretpostavke za normalno poslovanje. Točno je da su pred nama bolni rezovi. Već smo oglasili prodaju dijela svoje imovine koja nije u izravnoj funkciji osnovne naše djelatnosti.
KAO DA SE SPREMA DOKAPITALIZACIJA ?
Transadria je na dobrom putu da izbjegne stečaj. Zakopane su i ratne sjekire između njezine uprave i Davora Škugora, direktora “Luke Šibenik”, tvrtke koja je u 50-postotnom suvlasništvu ovoga riječkog špeditera.
Rezultat je to u petak održanog zajedničkog sastanka, kojem je u Zagrebu predsjedao ministar Božidar Kalmeta, s kompletnom upravom Transadrije (ZSE:TNSA-R-A), zatim Davorom Škugorom i Draškom Lambašom, čelnicima “Luke Šibenik”, te Ozrenom Matijaševićem, prvim čovjekom HUS-a, i predstavnicima Porezne uprave.
– Najvažnije je da su naše poslovne banke – Hypo Alpa Adria i BKS banka – podržale plan restrukturiranja tvrtke. Kako je naša imovina od 50-ak milijuna eura višestruko veća od duga, a više nije u pitanju ni solventnost tvrtke, stvorene su pretpostavke za normalno poslovanje. Točno je da su pred nama bolni rezovi. Već smo oglasili prodaju dijela svoje imovine koja nije u izravnoj funkciji osnovne naše djelatnosti.
KAO DA SE SPREMA DOKAPITALIZACIJA ?
je li ovo neki citat ili tvoje mišljenje?
Komentar od: pumpezi @ 3. travanj 2011 17:10
Gotovo je, moj Šibeniče. Nikidan, kad san vidija Matijaševića na slikama reka san da se čuvate toga lupeža i laživca, ali kasno, sada se umiša i Arbanas i zbogon LUKA ŠIBENIK.
Živi bili pa vidili. Kažu da proodaju ovo i ono…. Da su mogli, bili bi već prodali. Lepur će ih uredit. Gospodine Škugor, zbogom, Vama i radnicima Luke.
To je kometar jednog čitatelja iz današnjeg br. Slobodne Dalmacije [bye]
Transadria je na dobrom putu da izbjegne stečaj. Zakopane su i ratne sjekire između njezine uprave i Davora Škugora, direktora “Luke Šibenik”, tvrtke koja je u 50-postotnom suvlasništvu ovoga riječkog špeditera.
Rezultat je to u petak održanog zajedničkog sastanka, kojem je u Zagrebu predsjedao ministar Božidar Kalmeta, s kompletnom upravom Transadrije (ZSE:TNSA-R-A), zatim Davorom Škugorom i Draškom Lambašom, čelnicima “Luke Šibenik”, te Ozrenom Matijaševićem, prvim čovjekom HUS-a, i predstavnicima Porezne uprave.
– Najvažnije je da su naše poslovne banke – Hypo Alpa Adria i BKS banka – podržale plan restrukturiranja tvrtke. Kako je naša imovina od 50-ak milijuna eura višestruko veća od duga, a više nije u pitanju ni solventnost tvrtke, stvorene su pretpostavke za normalno poslovanje. Točno je da su pred nama bolni rezovi. Već smo oglasili prodaju dijela svoje imovine koja nije u izravnoj funkciji osnovne naše djelatnosti.
KAO DA SE SPREMA DOKAPITALIZACIJA ?
Viđeni su još neki visoko pozicionirani ljudi iz Zagreba u Tnsa Koliku cijenu očekujete sutra nakon ovih izvarednih vijesti
Transadria je na dobrom putu da izbjegne stečaj. Zakopane su i ratne sjekire između njezine uprave i Davora Škugora, direktora “Luke Šibenik”, tvrtke koja je u 50-postotnom suvlasništvu ovoga riječkog špeditera.
Rezultat je to u petak održanog zajedničkog sastanka, kojem je u Zagrebu predsjedao ministar Božidar Kalmeta, s kompletnom upravom Transadrije (ZSE:TNSA-R-A), zatim Davorom Škugorom i Draškom Lambašom, čelnicima “Luke Šibenik”, te Ozrenom Matijaševićem, prvim čovjekom HUS-a, i predstavnicima Porezne uprave.
– Najvažnije je da su naše poslovne banke – Hypo Alpa Adria i BKS banka – podržale plan restrukturiranja tvrtke. Kako je naša imovina od 50-ak milijuna eura višestruko veća od duga, a više nije u pitanju ni solventnost tvrtke, stvorene su pretpostavke za normalno poslovanje. Točno je da su pred nama bolni rezovi. Već smo oglasili prodaju dijela svoje imovine koja nije u izravnoj funkciji osnovne naše djelatnosti.
KAO DA SE SPREMA DOKAPITALIZACIJA ?
Viđeni su još neki visoko pozicionirani ljudi iz Zagreba u Tnsa Koliku cijenu očekujete sutra nakon ovih izvarednih vijesti
[/quote]
Čišćenje aska do 2000! [bye]
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-sibenik-spremna-pozajmiti-transadriji-novac-za-oporavak,108884.html
""Među ostalim, dogovoreno je da se zaustavi medijska kampanja protiv te Uprave, te u miru, za dobrobit i Luke i “Transadrije”, nastave rješavati problemi. ""
a s kim su se oni to "dogovorili" da se "zaustavi medijska kampanja protiv uprave"…?…
…da se zaustavi iznosenje istine o njihovim potezima koji su tvrtku doveli tu gdje je…o "amenovanju" HFP-a i nemoci..ili bolje receno moci koje ima drzava da se ne sprovode njeni zakoni i propisi…?.
..da ih se pusti "u miru za dobrobit Luke i Transadrije"…ma koje su ovo fraze…?…ma koja je dobrobit koju je ova uprava ucinila zadnjih godina za tvrtku…navedite i jednu…"rekonstruiranje"…?…
Uvijek ista prica….ista uprava unisti…i onda ta ista ima plan kako ce spasit…o blago nama s njima…
Pozdrav
Koliku cijenu očekujete sutra nakon ovih izvarednih vijesti
Prvi jaci otpor je do 2000, dugorocno oko 5000kn.
Evo vidimo kako u praksi djeluje Kosoričina mantra o nultoj toleranciji na korupciju. Uprava TNSA ima podršku određenih političara: Kulušić i Kalmeta s jedne strane, Linić s druge i dečki će umjesto u buksi i dalje sjediti u svojim foteljama. Još samo čekamo da se uvede cenzura medija i počmu privoditi oni koji govore i pišu istinu o " slučaju Transadria". Strašno!
Sve navedeno je potpuna neistina. Jedina istina je da je sastanak održan, ali bez ikakvih zaključaka i rješenja. Nikakav plan restrukturiranja od strane Transadrie nije iznesen, niti su ga banke podržale. Luka Šibenik nije nasjela na obmane, farse i zakulisne igre koje počivaju na lažima i samo lažima.
Članak u Slobodnoj Dalmaciji od 03.04. je djelo kvazinovinara koji ima svoju tarifu i koji piše neistine za bilo koga tko mu plati i poznat je kao takav.
Borba se nastavlja, Luka Šibenik je zdravo tijelo i ne da se, a Transadria je prebolesna da bi preživjela.
Transadria je na dobrom putu da izbjegne stečaj. Zakopane su i ratne sjekire između njezine uprave i Davora Škugora, direktora “Luke Šibenik”, tvrtke koja je u 50-postotnom suvlasništvu ovoga riječkog špeditera.
Rezultat je to u petak održanog zajedničkog sastanka, kojem je u Zagrebu predsjedao ministar Božidar Kalmeta, s kompletnom upravom Transadrije (ZSE:TNSA-R-A), zatim Davorom Škugorom i Draškom Lambašom, čelnicima “Luke Šibenik”, te Ozrenom Matijaševićem, prvim čovjekom HUS-a, i predstavnicima Porezne uprave.
– Najvažnije je da su naše poslovne banke – Hypo Alpa Adria i BKS banka – podržale plan restrukturiranja tvrtke. Kako je naša imovina od 50-ak milijuna eura višestruko veća od duga, a više nije u pitanju ni solventnost tvrtke, stvorene su pretpostavke za normalno poslovanje. Točno je da su pred nama bolni rezovi. Već smo oglasili prodaju dijela svoje imovine koja nije u izravnoj funkciji osnovne naše djelatnosti.
KAO DA SE SPREMA DOKAPITALIZACIJA ?
Lepur: Imamo velike planove
Lepur odbija optužbe da je Uprava “Transadrije” željela “potopiti” “Luku Šibenik”.
– Ona je za nas od strateškog interesa. Uvjereni smo da može raditi i bolje i više. Želimo joj vratiti stari sjaj i donijeti nove poslove. Danas tu radi 180 radnika i godinama tavori na robama iz kutinske “Petrokemije” koja kad zakašlje, potrese “Luku Šibenik”. Upravo smo za ovu godinu dogovorili prekrcaj najmanje sto tisuća tona drvne mase, a nije isključeno i još 60-ak tisuća druge robe. Također, pri kraju su pregovori sa švicarskom tvrtkom GWH iz Ženeve koja bi iduće godine u šibensku luku dovela još 300 tisuća tona novih tereta. To podrazumijeva i ulaganja u lučka postrojenja. U “Luci” bismo već ove godine otvorili barem još 40-ak novih radnih mjesta i, što je osobito važno, osjetnije povećali plaće radnicima – zaključuje Branimir Lepur.
Koje laži! Oni ne mogu u svojoj kući "prehraniti obitelj" (čitaj isplaćivati plaće), a u tuđoj obećava brda i doline. Transadria u zadnjih 30 godina (i više) nije dovela ni jedan teret u Luku Šibenik.
Luka Šibenik ne tavori, nego dobro radi, posluje u dobitku i ne treba joj Lepur "davati sjaj".