TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

biti će zanimljivo vidjeti koliko će nas ostati unutra za mjesec dva kad padne cijena prema 200 a glasali smo protiv i mozemo prodati po 325

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica



Vidim da se nekome ne sviđa to sto pissem, no cinjenca je da oni zele povecati vlasnicki udio i bili bi najsretniji da mogu istisnuti manjinske dionicare. Nadam se da nece uspjeti u naumu, no interesi zaklade, uprave i manjinskih dinicara s druge strane, se uopce ne poklapaju. Uprava prica price, a jasno je za koga radi i koja im je namjera.

pa naravno da se ne poklapaju – većinski i uprava žele za 20 lipa kupiti što vrijedi 1 kn baš kao i todorić konzum, artuković franck, adris i toda tisak itd. itd. ako ikoje, sada je pravo vrijeme za ljude koji imaju nešto novaca – dionice, stanovi, usluge što već. znači li to da ja trebam napuniti gaće i prodati im udio u kapitalu i budućoj dobiti u petinu cijene. znači ako sam bedak.
[/quote]

Pa ne trebas biti bedak, a i mozes biti. Svejedno. Ako vecinski ne zeli i ne voli burzu i zeli privatnu prciju, to sigurno nece privuci vece ulagace, a pogotovo institucionalce. Dionica ce tavoritimu nekom zapečku i to je to.

Jedino ako naprave neku fer trampu u sto poslije ove skupstine, najiskrenije sumnjam. Gosn. Pinball je u pravu, ako cijena nastavi padati, bit ce interesantno vidjeti sto ce se dalje dgađati s vlasnickom strukturom.

Dali se skupština snimala i može li se doći do službene snimke ako postoji?

Možeš ako znaš nekog u SOA-i


Dali se skupština snimala i može li se doći do službene snimke ako postoji?

Ne, al moze se doci do skupstinskog zapisnika kojeg je vodio javni biljeznik. Taj ce se zapisnik vjerojatno za koji dan moci nabaviti (fotokopirati) odnosno procitati na zahtjev dionicara, a nalazit ce se u zbirci isprava nadleznog registarskog suda. Naravno, to sve pod uvjetom da je javni biljeznik sve propisno zabiljezio i naveo u ovjerenom zapisniku, a sto je duzan po zakonu i kodeksu javno-biljeznicke struke.


Možeš ako znaš nekog u SOA-i

Još prije par godina sam čula da je Tankerska redovno imala snimatelja na skupštinama i to od ljudi koji su bili tamo.

Sasvim sigurno nije bilo ‘organiziranog’ snimanja 🙂

A dosada je na skupštine dolazilo po par malih dioničara tako da se ista održavala u njihovom domu u nekoj maloj prostoriji..bar mi tako rekoše oni koji bijahu na par skupština.

Sama skupština je trajala cca. 4 sata i na njoj usprkos trajanju 🙂 nije puno toga rečeno…osim možda za one pametnije koji ‘čitaju između redaka’ 😀

A ja sam shvatio samo ono što se moglo pročitati iz tiska i ovdje na forumu.

Dnas u tiskanjem izdanju Slobodne predsjednik uprave govori o Tankerskoj, Jadroplovu i novoj firmi Tankerska Next Generation (TNG) koja će bit izlistana na nekoj stranoj burzi, jer ne žele “zbunjivat” ulagače sa dvi firme na ZSE.. u novoj firmi će bit samo nova vrsta brodova (eko brodovi) sa dozvoljenom količinom izbacivanja sumpora i sl…Zamjena sadašnjih dionica za dionice nove firme ili otkup po 324,71….


…novoj firmi Tankerska Next Generation (TNG) koja će bit izlistana na nekoj stranoj burzi, jer ne žele "zbunjivat" ulagače sa dvi firme na ZSE..
/brisano/
…Zamjena sadašnjih dionica za dionice nove firme ili otkup po 324,71….

Kolega, nije točno da piše da će biti izlistana na stranoj burzi (ili sam ja previdio čitajući članak).
No, ja se nadam da će se u dužem roku i to desiti.
U tom smislu držim da je znakovito da im je ime na engleskom jeziku.
Također, navedeni simol ima 3 slova, a ne 4 kako je običaj na ZSE.
Koliko vidim, na američkoj burzi ne postoji simbol TNG, nadam se da se i na to obraćalo pažnju kod biranja imena [emo_namigusa]

Što se tiče otkupa po 324,71kn koliko mi je poznato na to imaju pravo samo oni koji su bili na skupštini i glasali protiv delistiranja.

Tako je, samo oni koji su glasali protiv na skupštini… On je spomenio Tankerska Next Generation ili skraćeno TNG :-).. Nije rekao da će bit izlistana na stranoj burzi, al ako neće 2 firme na ZSE pa gdje će onda ova TNG? a kad ste spomenuli Američke oznake rekao je da ovi novi brodovi valjda ne smiju ploviti bliže od 200 milja Američke obale zbog nekog novog zakona u SAD-u o postotku koncentracije sumpora.. Ti brodovi u novoj TNG će bit upravo takvi koji poštivaju taj njihov novi zakon.. MOŽDA firma bude i izlistana u Americi 🙂 🙂


Tako je, samo oni koji su glasali protiv na skupštini… On je spomenio Tankerska Next Generation ili skraćeno TNG :-).. Nije rekao da će bit izlistana na stranoj burzi, al ako neće 2 firme na ZSE pa gdje će onda ova TNG? a kad ste spomenuli Američke oznake rekao je da ovi novi brodovi valjda ne smiju ploviti bliže od 200 milja Američke obale zbog nekog novog zakona u SAD-u o postotku koncentracije sumpora.. Ti brodovi u novoj TNG će bit upravo takvi koji poštivaju taj njihov novi zakon.. MOŽDA firma bude i izlistana u Americi 🙂 🙂

sve je to lijepo, ali bilo bi još ljepše da netko to poskenira i digne gore. zato i služi forum.

inače, treba biti vrlo mamumran i neispavan za uvidjet očitu činjenicu višeput opetovanu – tnpl se povlači sa zagrebačke burze tako da novo izdanje, koje će također imati tankerska u imenu, ne zbunjuje ulagače na zagrebačkoj burzi.

Iz Tankerske plovidbe umiruju ih da neće biti na gubitku niti će doći do značajnijih posljedica jer se Tankerska plovidba nakon toga sprema osnovati novu tvrtku koju će za dva do tri mjeseca izlistati na Zagrebačkoj burzi. Stoga mali dioničari imaju tri mogućnosti: zadržati dionice Tankerske plovidbe, tražiti otkup dionica od strane Tankerske ili tražiti zamjenu svojih dionica s dionicama u novom društvu. Tankerska plovidba na početku će biti 100-postotni vlasnik nove tvrtke, nakon čega će ulagačima ponuditi ulaganje u kompaniju.

Objašnjavaju da su dionice s kojima se, kako kažu, minimalno trgovalo, povukli s burze da bi se izbjegla konfuzija između dva slična društva, konkurencija između njihovih dionica te smanjili dvostruki troškovi kotiranja na burzi i nepotrebno dvostruko administriranje. Društvo čije će dionice biti izlistane na Zagrebačkoj burzi u svojem nazivu će također nositi “Tankerska”, a računaju i na mirovinske fondove

Tankerska povlači dionice s burze i osniva novu tvrtku

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Dosadašnju trgovinu svojim dionicama u TP smatraju minimalnom zbog čega cijena dionice nije odražavala njenu stvarnu vrijednost, što je dovelo do pada rejtinga Društva kod poslovnih partnera.

Vodstvo kompanije procjenjuje da povlačenje s burze neće imati značajnijih posljedica za male dioničare jer mogu i mimo burze, kroz posebne uređene platforme, trgovati dionicama. Osim toga, mali dioničari mogu zadržati dionice Društva i ostati dioničari u njemu, tražiti njihov otkup od strane Društva ili tražiti zamjenu svojih dionica u Društvu s dionicama novih društava koja će biti kotirana na burzi.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Zadar/tabid/73/articleType/ArticleView/articleId/239203/Default.aspx

znači, sami kažu da tržišna cijena nije ono što bi trebala biti. vidjet ćemo kod konverzije misle li i na djelu tako

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

top ten dokupio a nitko ne komentira

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Nije bilo organiziranog, ali bilo je snimanja 😉

A možda sam saznala i nešto između redaka. Svi iz top 10 koji su došli na skupštinu osim Silbe glasali su protiv odluke o delistiranju: AZ fond, Stanovi Jadran, Ivica Čičmir-Vestić, Goran Milin i Helio Kamber.

Dvojica su sigurno insideri – Čičmir-Vestić i Goran Milin. Jedan bivši član uprave, a drugi kadrovski direktor. Nekako mi je sumnjivo da trenutni direktor kadrovske glasa protiv. Navodno jedini zaposleni u Tankerskoj koji se odvažio glasati protiv.

Biti će zanimljivo vidjeti što će oni i ostali iz top 10 i sa kontakt liste napraviti s dionicama, prodati, zamjeniti ili zadržati. U top 10 redom svi direktori i bivši direktori.

http://www.tankerska.hr/hr/kontakti

Dali će se nakon delistacije moći pratiti top 10 na SKDD, jel netko zna?

1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 82,87
2. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (/AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 0,82
3. STANOVI JADRAN D.O.O. 0,61
4. MUSTAĆ IVE 0,32
5. GAĆINA DRAGAN 0,32
6. ČIČMIR-VESTIĆ IVICA 0,32
7. KRAGIĆ PETAR 0,32
8. MILIN LENKO 0,32
9. MILIN GORAN 0,31
10. KAMBER HELIO 0,25


Sasvim sigurno nije bilo organiziranog snimanja 🙂

A dosada je na skupštine dolazilo po par malih dioničara tako da se ista održavala u njihovom domu u nekoj maloj prostoriji..bar mi tako rekoše oni koji bijahu na par skupština.

Sama skupština je trajala cca. 4 sata i na njoj usprkos trajanju 🙂 nije puno toga rečeno…osim možda za one pametnije koji čitaju između redaka 😀

A ja sam shvatio samo ono što se moglo pročitati iz tiska i ovdje na forumu.

Zvuči poznato? Corporate governence, sumnjiva ulaganja (Ninsko blato, Viktor Lenac), likvidnost…a tek premija na ZSE.

http://seekingalpha.com/instablog/12453241-tanstaafl13/2376622-jinhui-orphaned-dry-bulk-stock-trading-at-50-percent-discount-to-nav

Jinhui Shipping and Transportation Limited is an Oslo-listed dry bulk shipping company headquartered in Hong Kong. The company owns 38 dry bulk vessels and charters in two dry bulk vessels. The company has been publicly traded in Oslo since 1994.

The thesis here is very simple: Jinhui is the cheapest shipping equity on the market out there based on NAV. And, dry bulk shipping rates are poised to improve over the next few years as a result of a limited order book and significant demand expected as a result of new mining projects in Australia and Brazil.

Jinhui trades with a $562mm enterprise value despite fleet value of approximately $800mm, which is based on recent broker quotes from Clarkson’s, VesselsValue.com and other reputable shipping valuation services. Jinhui’s fleet value plus cash less debt comes to ~NOK32/share, which compares to Jinhui’s current market price of NOK15.70/share. One of Jinhui’s competitors, Eagle Bulk (NYSE: EGLE), has virtually the same sized fleet (45 supramax dry bulk vessels worth about $950mm) and has a $1.2bn enterprise value. This doesn’t make any sense. Unlike Eagle, Jinhui has a very safe capital structure (50% LTV based on brokers value) with a low cost of debt and no near-term maturities.

Why does Jinhui trade at a discount?
1) Corporate governance – the company has a history of making some poor non-shipping investments, but has said it will not do so in the future. In addition, the company’s G&A per operating day is a bit higher than the peers.
2) Virtually no float – the company’s three largest shareholders own ~80% of the company (one is Jinhui’s holding company that is listed in Hong Kong, another is Genco, a US listed dry bulk company).
3) No sellside coverage – why would anyone cover a company with such a tiny float?
4) It’s listed in Oslo – Most investors are not aware of this company given its Oslo listing.

New Report

Close