TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@lopina
Cijenim tvoj trud na ovoj temi da sagledaš pravu vrijednost tankerske u usporedbi s ostalim tankerašima, ali i neke prednosti i nedostatke koje tankerska ima u odnosu na njih. Međutim, ova usporedba koliko je cijena pala, bez da se u tu usporedbu uključe fundamentalni pokazatelji nema baš smisla.
Ako ćemo objektivno gledati i ZSE je bila prenapumpana pa bi bilo dobro usporediti Tankersku prema fundamentima, a ne prema padu cijene od početka godine u odnosu na druge slične firme.



@lopina

Cijenim tvoj trud na ovoj temi da sagledaš pravu vrijednost tankerske u usporedbi s ostalim tankerašima, ali i neke prednosti i nedostatke koje tankerska ima u odnosu na njih. Međutim, ova usporedba koliko je cijena pala, bez da se u tu usporedbu uključe fundamentalni pokazatelji nema baš smisla.
Ako ćemo objektivno gledati i ZSE je bila prenapumpana pa bi bilo dobro usporediti Tankersku prema fundamentima, a ne prema padu cijene od početka godine u odnosu na druge slične firme.

Pa, ako ćemo zaista objektivno gledati, onda bi prvo tribalo dokazati i/ili argumnetirati da je TNPL ikad bila prenapumpana tj. precijenjena??

I to bas prema fundamentima i to bas u odnosu na druge firme slicne Tankerskoj.

Kako na ZSE nema firme ni izdaleka slicne Tankerskoj, onda lako moremo usporediti ATH TNPL sa bilo kojom tankerksom kompanijom u svitu i necemo uspit doc do ikakve prenapuhanosti ili precijenjenosti.

Druga je stvar je sto hrvatski "analiticari" i hrvatski "poslovni mediji" zele dresirati i izmanipulirati javnost i male ulagace sa tvrdnjom da je totalna NESELEKTIVINOST na ZSE nesto sasvim normalno i prirodno ka npr. da kad JDPL ili LPLH padaju, da mora padati i TNPL.

Je da je dosta ljudi vec popushilo tu pricu o "nuznoj i neizbjesnoj" neselektivnosti na ZSE, ali eto, nije bas da igdi vidjeh ikakvog razumnog dokaza da bi i ja to mora virovati.

Dakle, TNPL nije bila po nicemu prenapumpana ni precijenjana cak ni onih para dana kad je takla 8,000Kn.
Jednostavno, po fundamentalnoj analizi, niti jedne lipe.

Pozdrav.

Usput, po prometu u ova 2h danas tj. po reakcijama prodaje na ranojutarnji nagl i ostri pad cijene, cini mi se da vecina prezivjelih malih dionicara TNPL ne pada vise bas tako lako na te varke tijelom i driblinge.

Ono, tribalo bi se ipak ponudit malo vise od 15 dionica po 14xx, da vise ljudi poviruje da TNPL zaista pada.



@lopina

Cijenim tvoj trud na ovoj temi da sagledaš pravu vrijednost tankerske u usporedbi s ostalim tankerašima, ali i neke prednosti i nedostatke koje tankerska ima u odnosu na njih. Međutim, ova usporedba koliko je cijena pala, bez da se u tu usporedbu uključe fundamentalni pokazatelji nema baš smisla.
Ako ćemo objektivno gledati i ZSE je bila prenapumpana pa bi bilo dobro usporediti Tankersku prema fundamentima, a ne prema padu cijene od početka godine u odnosu na druge slične firme.

Svaka ozbiljna analiza o vrijednosti flote,kao i financijske kratkoročne i dugoročne imovine,kao i ostale materijalne i nematerijalne imovine je ukazivala da je vrijednost kapitala po dionici preko
8.000 do 10000 kn.Kako je u međuvremenu kriza u pomorstvu ,a naročito u suhom segmentu
kojeg i TNPL ima u manjem dijelu svoje flote ,materijalna imovina je nešto manja s obzirom na pad cijene brodova.
A s obzirom na veličinu flote,vlastita financijska sredstva i kratkoročna i dugoročna zaduženje TNPL
predstavlja vjerovatno najstabilnijeg brodara ,ne samo u Hrvatskoj nego i šire.O tome više nakon
kvartalnog izvještaja.

Ja vas upozoravam na ozbiljan pad vozarina a vi me napadate, ja vam kažem da sam razgovarala sa čovjekom koji dobro pozna to tržište ponukana postovima kolege lopine ali sam upozerana da to nikako ne kupujem.

Baltic Dirty Tanker 1,183 (-2.87%)

vama želim puno sreće a mislim da će vam i trebati.

u silnoj zlobi opet si postala jučerašnje stanje BDTI jer novo još nije ni izašlo [lol]

Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 05, 2008 1183.00

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.463 0,55 Skrb. račun
7. PBZ D.D. 1.772 0,28 Skrb. račun
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 842 0,13 Skrb. račun
10. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 800 0,13 Skrb. račun
Ukupno: 89,36

Evo nam nilskih konja u top 10


Ja vas upozoravam na ozbiljan pad vozarina a vi me napadate, ja vam kažem da sam razgovarala sa čovjekom koji dobro pozna to tržište ponukana postovima kolege lopine ali sam upozerana da to nikako ne kupujem.

Baltic Dirty Tanker 1,183 (-2.87%)

vama želim puno sreće a mislim da će vam i trebati.


Mi smo našu Golgotu uglavnom prebrodili,jer jedionica padala kada je trebala rasti.Ona je diskontirana
dva do tri puta u odnosu na naše i strane brodare.Bolje kupovine nećete naći .Tako veliku imovinu
koja stvara novac, kupuješ za mali novac.Većina imovine TNPL su brodovi,a oni su tvornice novaca,pa i pored sadašnje krize potencijalna buduća zarada kao i akumulirana zarada koja se može isplatiti kao buduća dividenda.Sjetit ćete se ponovno,ali možda tada bude skupo.


Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.463 0,55 Skrb. račun
7. PBZ D.D. 1.772 0,28 Skrb. račun
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 842 0,13 Skrb. račun
10. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 800 0,13 Skrb. račun
Ukupno: 89,36

Evo nam nilskih konja u top 10

Aha, oni su novi u top 10, a br.7 dokupio je 328 komada [thumbsup]

prodali smo za šaku EUra svoju slobodu, ponos i samostalnost .....amen


Napravio sam usporedbu TNPL i 17 svjetskih tankeraša i usporedio kretanje cijena i velićinu pada
dionica od početka 2.008. do 03.11.2008.

Svijet: prosječan pad 49 % M/medijan/51 Dakle pad otprilike za 50%

TNPL prosječna cijena o3.11.2008.

P 1.429 početna cijena 7.100 1.429.7 :7.100= o,20 Pala je za 80 %

Dakle u usporedbi prema svjetskim tankerašima TNPL je potonula za 80. 100-80=20

50:20 je 2,5.

Dakle podcijenjena je za 2,5 puta. i fair cijena u uspredbi prema svijetu bi trebala biti
1.429 puta 2,5 je 3.572.

Ovome treba pridodati benefit ili diskont s obzirom na kreditnu zaduženost.Po mojoj procijeni benefit.

Trebalo bi pridodati i povečanje flote od 9%.

Trebalo bi uračunati i OLIB koji ulazi koncem sječnja/još 8%/

Trebalo bi uračunati i rast US$ od desetak posto.

Sve bi to trebalo dodatno podizati letvicu.

Međutim,imamo i neke diskonte.TNPL kotira na ZSE koja je značajno više pala od burzi na kojima
kotiraju ovi brodari za usporedbu iako je to diskutabilno jer oni su konkurenti na svjetskom tržištu.

Ne bi trebalo zanemariti ni suhi segment od šest handya /oko 13 % /flote koji imaju drastičan pad
vozarina iako Mustać kaže da su na dugoročnim TCT.Ali ipak moramo znati da je u tom segmentu situacija lošija.

Sve u svemu i u ovoj krizi TNPL se nalazi u izvrsnoj poziciji .Kriza je još nije ni okrznula,a to će
potvrditi i FI 3Q 2008.


Sa uračunatim promjenama na dan 6.11.2008.svjetski tankeraši su dodatno pali ,te sada prosječan
pad od početka godine iznosi

55% /M 57%

TNPL zadnja cijena /jučerašnja prosiječna/
1.518 što predstavlja pad

1.518: 7.100 = 21,38 dakle pad od 79%

45:21,38= razlika je 2,10 puta veći pad TNPL u odnosu na svjetski prosijek.

Znaći da bi fair cijena tebala biti 3.188 kn.

Ovo je elementarna matematika,a svatko bi trebao sam dodavati diskonte ili benifite.
Osobno smatram da je benifit od20 do 40% .Na tu cijenu već u samom startu je uračunat diskont 20 do 30 % što je uobičajeni diskont za ZSE prema renomiranim svjetskim burzama burzama.

sve je manje onih koji su spremni dat tankersku po ovim mizernim cijenama…mozda je to dobar znak..

uskoro dolazi izvješće .samo onaj koji mora sada će prodati tankersku.dolar je ojačao,vozarine su manje ali zima dolazi i siguran sam da će se barem zimi održati na ovim razinama.nadam se da će i jeftinija cijena nafte potaknuti gospodarski oporavak ……jer niža cijena nafte znači da nema potražnje.

danas na cnbc bio razgovor s vlasnikom NAT north american tankersa
frajer kaze da im je ovo najbolja godina od 1977 i da imaju posla boli glava

kaze da se nafta fura po cijelom svijetu , kaze on ovako mi vozimo s zapada na istok pa sa istoka na zapad
venezuela ne prodaje amerima pa ju onda lifruje u kinu znači velika je potražnja

kaže da je NAT dionica u 6 mjeseci izgubila nekih 16 posto vrijednosti što je s obzirom na stanje na tk izvrstan rezultata

gdje je u svemu tome tankerska
fond managerčiići daj te se malo uozbiljite

Postanite Eu-robovi

i kakve to veze ima sa tankerskom?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ova firma se popiša na male dioničare.Dokazuju to svojim ponašanjem svakom prilikom.Evo kasne s F.I. več mjesec dana a ovaj zadnji tjedan je protuzakonit.U normalnoj državi delistirali bi je momentalno jer se ne pridržava pravilnika i ne ispunjava svoje obaveze.Bljek…Imam dionice tnpl [angry] Prodajem uskoro,nedam novce nekom ko me omalovažava i drži majmunom. [angry]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

New Report

Close