https://www.youtube.com/watch?v=31XZ5lx9NOY
opec predviđa rast nafte za oko 4 posto u 2022
cijenu stručnjaci vide na oko 80 dolara jer je nafta sad jeftinija od plina i ugljena
https://www.youtube.com/watch?v=31XZ5lx9NOY
opec predviđa rast nafte za oko 4 posto u 2022
cijenu stručnjaci vide na oko 80 dolara jer je nafta sad jeftinija od plina i ugljena
To je blizu sadasnje razine i ne ukazuje na optimizam i upitno je,zar ne?
Iz toga ne mozete donositi nikakve smislene zakljucke.
To je blizu sadasnje razine i ne ukazuje na optimizam i upitno je,zar ne?
Iz toga ne mozete donositi nikakve smislene zakljucke.
to stoji i to mogu potpisati
ali za tpng i upće naftu na dnevnoj razini biva izbačeno 100ine analiza. pa sutradan opet stotine. i tako dalje. danas je sve tako prokleto umreženo da je to zabrinjavajuće
nisam pametan. ako do sredine ođžujka ostanemo iznad 650, to će se užno preliti na kvartal 1. ovo sad je još prekratko, ali ovo je iznad 18 000 pa daj bože da što ulove
kad su nedavno tankerske vozarine padale, onda se ovdje pisalo da nema veze jer su ugovori TPNG dugoročni.sad kad su vozarine porasle, sad je rast vozarina kao odličan jer ugovori odjednom nisu dugoročni nego na spotu? smijurija
kad su nedavno tankerske vozarine padale, onda se ovdje pisalo da nema veze jer su ugovori TPNG dugoročni.sad kad su vozarine porasle, sad je rast vozarina kao odličan jer ugovori odjednom nisu dugoročni nego na spotu? smijurija
Tocno,manje vise pise se “bez veze” o “nekakvim velikim profitima “,bez objasnjenja na cemu se cijena prevoza bazira!
kad su nedavno tankerske vozarine padale, onda se ovdje pisalo da nema veze jer su ugovori TPNG dugoročni.sad kad su vozarine porasle, sad je rast vozarina kao odličan jer ugovori odjednom nisu dugoročni nego na spotu? smijurija
neki brodovi su na spotu, neki nisu. lijepo piše u izvješću
kad su visoke vozarine, tad se zečevi love i potpisuju charter ugovori. po isteku ugovora nekog broda isti se skoro uvijek može iznajmiti dalje ako ne biras cijenu. ako biras , onda drzis spot i čekaš priliku
Tocno,manje vise pise se “bez veze” o “nekakvim velikim profitima “,bez objasnjenja na cemu se cijena prevoza bazira!
odavno je rečeno, ali da ponovim jer nekima je teško savladati lekciju br 1 – nije toliko bitno gdje je indeks danas nego gdje je bio danas godinu dana
a danas godinu dana je bio u bunaru. zasto – zato jer nitko nije kurio naftu opa nitko nitko nije ni tražio prijevoz nafte da ju kuri
gdje je danas indeks. na 800 tj na iznad 18 000 usd. zasto. zato sto netko kuri naftu i netko mu mora prevesti tu naftu preko oceana i mora da ju može kuriti
tko očekuje da će ovo popraviti kv 4, mislim da griješi, kv 4 ako bude nzula , bit ce dobro. ali kv 1 uz ovakav indeks ne može biti loš jer nikad bas nikad uz ovakav indeks nij bio loš- vid kv 1 2017, 2018, 2019, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=a7lSP7LKIzU
185 eura po mws – ko to more plstit
boca plina je 150 kn – vec sad je isplativo kuhati na struju
proizvoditi struju iz plina postaje nemoguće. ostaju dkle ugljen i nafta
Tocno,manje vise pise se “bez veze” o “nekakvim velikim profitima “,bez objasnjenja na cemu se cijena prevoza bazira!
odavno je rečeno, ali da ponovim jer nekima je teško savladati lekciju br 1 – nije toliko bitno gdje je indeks danas nego gdje je bio danas godinu dana
a danas godinu dana je bio u bunaru. zasto – zato jer nitko nije kurio naftu opa nitko nitko nije ni tražio prijevoz nafte da ju kuri
gdje je danas indeks. na 800 tj na iznad 18 000 usd. zasto. zato sto netko kuri naftu i netko mu mora prevesti tu naftu preko oceana i mora da ju može kuriti
tko očekuje da će ovo popraviti kv 4, mislim da griješi, kv 4 ako bude nzula , bit ce dobro. ali kv 1 uz ovakav indeks ne može biti loš jer nikad bas nikad uz ovakav indeks nij bio loš- vid kv 1 2017, 2018, 2019, 2020
Nije toliko bitno gdje je index bio prije godinu dana ako imate dugorocne ugovore sa fisnom cijenom.Volatilnost je velika.Vrijednost valuta se nijenja (dolar poglavito),korona usporava razvoj ,itd.Bitni su izgledi u buducnosti i trzisna pozicija brodara i ekonomska snaga.
Osim toga konkurencija na tankerskom trzistu je ogromna.Kinezi uglavnom koriste vlastitu flotu.Dampinske cijene su uobicajene.Jaci vrlo lako mogu izbaciti “iz trke” male.
Uzdati se toliko u jednu malu tvrtku bez vece snage je lose,po meni.
Mislim da bi se mogli razocarati.
Pali smo 100 bodova ali kažete taj bcti je nebitan pa mi je sad lakše, nadam se da nećemo pasti kao što nismo ni rasli kad je index rastao.
Tek ako index padne ispod 500 bodova. Ali prije će biti da sad kad počnu letovi da index skoči na 2000 bodova.
Pali smo 100 bodova ali kažete taj bcti je nebitan pa mi je sad lakše, nadam se da nećemo pasti kao što nismo ni rasli kad je index rastao.
bcti je bitan, kako nije, ali 675 je puna šaka brade još uvijek. trebaju nam te razine do kraja proljeća i bit će to jako lijep kv 1