Padati jer je indeks danas čak 130% viši nego kad je cijena dionice bila na istoj ovoj razini ili čak i viša??
Ili jer je još prije par tjedana bio tek na 500 bodova, a dionica na gotovo istoj ovoj razini?
Ali vjerojatno će opet još porasti do kraja 12.mj.
Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??
Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.
Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.
Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.
Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??
Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.
Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.
Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
O kakvoj “dobiti za tankerase” u slijedecoj godini vi pisete? Uvjeren sam da ste u krivu .Ja takvu perspektivu ne vidim.
Inace trgujem sa dionicama slicnih tvrtki na svjetskim burzama i prilicno sam upucen u ovu problematiku.Imam srecu (ili ponekad nesrecu) da su “tamo” prometi ovim dionicama neuporedivo veci nego na ZSE i da je razvidna korelacija izmedu promjena indexa ,cijena derivata,itd. na dnevnim razinama.
Trenutno kratkoročno dobro za TPNG, ali za naredne dvije godine još i bolje.
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima
nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije
ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto
nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima
nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije
ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto
nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena
Znate onu narodnu “ono sto brzo ode gore ,moze jos brze dolje”.
Ako vam je nafta badava trenutno,ide jos dolje Crude oil-2.26%,Brent -2.07 ,plin takoder.Radi se jednostavno o sezonskim oscilacijama zbog zime i grijanja.
Mozda procitati i ovo,citiram:
”
The Baltic Exchange Dry Index fell 4.8% to 2,379 on Friday, its lowest since mid-April, extending losses for a seventh straight session, amid lower seasonal demand across all its vessel segments. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, declined 5.8% to an over six-month low of 2,727; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, slumped 6.9% to its lowest in over three weeks at 2,444. Among smaller vessels, the supramax index shed 45 points to 2,469, its lowest since December 6th. For the week, the Baltic Dry Index lost 27.3%, its biggest weekly decline since early February 2019. . source: Baltic Exchangehttps://tradingeconomics.com/commodity/baltic
Mozda ste malo previdjeli da najrazvijenije zemlje svijeta prelaze sa uglja i nafte na elektricnu energiju,baterije,obnovljivu energiju.Uvjeren sam da ce ugalj i nafta u buducnosti biti gotovo marginalni.Svijet se ubrzano mijenja.
Ne kazem da kod vecih padova cijene nafte kao danas ne treba malo spekulirati,ali za to imate druge instrumente na svjetskim burzama.Na ZSE -u ,bojim se necete osjetiti bitno efekte kretanja naftnih derivata,a ni kretanja vozarina opcenito.
prelaze, ali za 30 god.
eu birokrati bi prešli sutra, ali ima i pametnijih koji odvraćaju – a tko će to platiti
tpng je voda duboka. ja sam potonuo x puta. ali fakat je nafta sad dzab dzabe naspram drugih sirvina. a potražnja ogroma. to se mora preliti na medunarodni brodoprijebvoz nafte
prelaze, ali za 30 god.
eu birokrati bi prešli sutra, ali ima i pametnijih koji odvraćaju – a tko će to platiti
tpng je voda duboka. ja sam potonuo x puta. ali fakat je nafta sad dzab dzabe naspram drugih sirvina. a potražnja ogroma. to se mora preliti na medunarodni brodoprijebvoz nafte
Dragi kolega,nafta pada danas kao “luda”,trenutno -5.17 %.
Nema velike potraznje za naftom,a ponuda je velika,a visak tankera “kao u prici”.
Mozda ste malo previdjeli da najrazvijenije zemlje svijeta prelaze sa uglja i nafte na elektricnu energiju,baterije,obnovljivu energiju.Uvjeren sam da ce ugalj i nafta u buducnosti biti gotovo marginalni.Svijet se ubrzano mijenja.
Ne kazem da kod vecih padova cijene nafte kao danas ne treba malo spekulirati,ali za to imate druge instrumente na svjetskim burzama.Na ZSE -u ,bojim se necete osjetiti bitno efekte kretanja naftnih derivata,a ni kretanja vozarina opcenito.
Samo tko ce proizvest i kaki tu silnu el energiju ,her potrebe ce bit velike ? Iz obnovljivih izvora ? Sumnjam ! Jedino rjesenje projekt Iter ili klasicne nuklearke te termo el
sutra može isto toliko skočiti natrag. nitko ne zna što će biti sutra a kamoli za 1 ili 6 mjeseci
nafta ne može poludjeti kao plin ili ugljen, izvoru su premnogobrojni, po meni nije normalno da i kompanije i države ne počnu iz plina i ugljena seliti u naftu
možda griješim, ali neku odluku i rezon mora čiovjek imati, inače nikad ništa neće kupiti na burzi
801
pri voj razini indeksa, vozarine idu preko 18 00 usd
najbolji kv 1 je bio 2017, zatim kv 1 2018 – u 2017 indeks je bio rasta do 750 krečući se od studenog do kraja ožujka 600-850, ostvarena cvozarina oko 17 500, zarada 17,6
2018 – ples izmedu 6000 i 800, ostvaremna vozarina 16 800 – zarada 14,4
ako doguramo do pred kraj ožujka iznad 600, prvi kvartal bi moga premašiti 2017