Osobno bih voljela da se i ovdje i na drugom forumu moze procitati kakva kvalitetna financijska analiza.
Da se izbroji vrijednost flote Atpl i Tpng, odredi dug te da kada vidimo novi FI vidimo koliko su te dionice na ovim razinama podcijenjene/precijenjene.
Umjesto toga citamo drukanja napamet ovisno je li netko u dionici ili nije, nikakve FA niti TA tu nema. Samo ide to na 600 pa do Bozica na 1000, pa cekam ovo na 30. Bez da se itko trudio i povrsnu analizu napraviti.
Odavno na brodarima ne pisem nista jer nemam volje.
https://twitter.com/Energy_Tidbits/status/1403714409881432064?s=20;
To je to . nema vise natrag
Nazalost neke kolege drukaju za dionicu kada je blizu vrha, a gade dionicu kada dotice dno. Necu za nikoga govoriti da je namjerno zlonamjeran, ali onaj tko prati te kolege u godinu dana je izgubio svu ustedjevinu.
Vec sam trazila da netko izracuna realnu cijenu i Atpl i Tpng. Nitko do sada nista.
P.S. Trenutno nemam Tpng, ali uskoro cu krenuti kupovati.
Vec sam trazila da netko izracuna realnu cijenu i Atpl i Tpng. Nitko do sada nista.
ne postoji relana cijena tpng. imate neto vrijednost u fi (imovina minus dug), ali to vam je kao hotel – njegova vrijednost nije u betonu, nego koliko gostiju može obrnuti i po kojoj cijeni
Korekcije na tržištu vozarina odrazile su
se i na trenutne procjene vrijednosti
brodova u transakcijama kupnje i
prodaje. Vrijednost flote 31. ožujka
2021. godine iznosi 139,35 milijuna USD
što u nepromijenjenim ostalim uvjetima
daje NAV po dionici od 8,01 USD.
sve ostal ovisi o kretanju vozarina – a to je toliko volatilno da tko god kaže da zna, laže
Nema velike pameti. Dogodio se Covid 19.
No, s vremenom se oporavlja turizam, potrošnja goriva raste…naravno i avio segment raste što je jako bitno. Kad isti dođu na razine iz 2019.g. bit će i TPNG tada na 60kn makar će to nekima opet biti čudno.
Vec sam trazila da netko izracuna realnu cijenu i Atpl i Tpng. Nitko do sada nista.
ne postoji relana cijena tpng. imate neto vrijednost u fi (imovina minus dug), ali to vam je kao hotel – njegova vrijednost nije u betonu, nego koliko gostiju može obrnuti i po kojoj cijeni
Korekcije na tržištu vozarina odrazile su se i na trenutne procjene vrijednosti
brodova u transakcijama kupnje i
prodaje. Vrijednost flote 31. ožujka
2021. godine iznosi 139,35 milijuna USD
što u nepromijenjenim ostalim uvjetima
daje NAV po dionici od 8,01 USD.
Postoji kolega, izracunate vrijrdnost brodova minus dug plus netto profit.
Naravno da trzisna cijena moze biti odstupati od realne i slazem se da je u visokoj korelaciji sa vozarinama.
Slazem se da vozarine ne moze nitko predvidjeti unaprijed. Vrijedi kako za dry bulk, tako i za tankere.
Kolega Tin…. malo je neodgovorno nagovarati ljude da prodaju po 39-40kn.
Jer kad se ovaj na prodaji ispuca – a nema baš previše još….
rast će biti strelovit i malo ćete moći pokupiti do 50 kn.
Postoji kolega, izracunate vrijrdnost brodova minus dug plus netto profit.
je, i to vrijedi za danas. a onda unutar tri mjeseca bcti skoči sa 500 na 2000. pa izračunaš, a u medubremenu bcti kliznuo natrf na 600, pa računaš ponovno itd itd
Kolega Investimire NAV je po meni na cca 61 kn po mojoj kalkulaciji. Rastom vozarina i cijene brodovlja isti lako poskoci i preko 90kn. Ovo je volatilna dionica i sto smo blize 37kn rizik kupnje opada.
Postoji kolega, izracunate vrijrdnost brodova minus dug plus netto profit.
je, i to vrijedi za danas. a onda unutar tri mjeseca bcti skoči sa 500 na 2000. pa izračunaš, a u medubremenu bcti kliznuo natrf na 600, pa računaš ponovno itd itd
Realna vrijednost dionice ne skace na takav nacin. Nigdje ne tvrdim da trzisna cijena ne moze znacajno odstupati, ali realna cijena vam moze pomoci u tome da dionicu ne kupujete na vrhu.
NAV trenutno sigurno nije ispod 55 kuna.