ovo fakat fakat fakat nije normalono – mwh skoro 120 eura
6 fakin puta skuplje no poč godine
pa to je kao nafta na 250 usd po barelu. ludilo
nije ni čudo da bcti raste – nafta je brat bratu sad džab-džabe naspram plina
sve što brzo raste, još brže pada…vidjeli smo nedavno kod BDI-a…
853
jako lijepo
ovi sitni pomaci me više radiuju no skokovi. oni su izgleda znaci da je cijena u nekoj ravnoteži ponude i potražnje. dao bog da ta ravnoteža potrajew
Ovdje bezvezni spam kao i na Atpl.
Potpuno je nebitno kakav je danas indeks i je li danas pao ili nije.
Na ZSE nemate promete da mozete daily tradeati prema indeksima.
Vazno je kolika ce biti operativna dobit 2021 godine, koliki je P/E, kakva je perspektiva sektora u 2022?
Nitko nema o tome nista pametno za napisati niti na onom drugom forumu, vec samo spamanje.
Moje misljenje je da BCTi raste zbog visoke cijene plina u Europi. Ne znam koliko ce to potrajati. Moglo bi kroz zimu.
U 2022 godini sve ovisi o prekidu pandemije i oporavku avioprijevoza.
Tankera u moru ima dovoljno.
Ima dosta analiticara koji ocekuju oporavak u 2022 godini.
Ove dnevne oscilacije indeksa vam je stvarno uzaludno pratiti. Gledajte malo dugorocnije.
818
sutra potop. kad ne rastemo na obre vijesti, na loše možemo samo padati. mada je 818 puna šaka brade. ali tko pita zato prodaj odmah, računaj poslije
Padati jer je indeks danas čak 130% viši nego kad je cijena dionice bila na istoj ovoj razini ili čak i viša??
Ili jer je još prije par tjedana bio tek na 500 bodova, a dionica na gotovo istoj ovoj razini?
Ali vjerojatno će opet još porasti do kraja 12.mj.
Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??
Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.
Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.
Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.
Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??
Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.
Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.
Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
O kakvoj “dobiti za tankerase” u slijedecoj godini vi pisete? Uvjeren sam da ste u krivu .Ja takvu perspektivu ne vidim.
Inace trgujem sa dionicama slicnih tvrtki na svjetskim burzama i prilicno sam upucen u ovu problematiku.Imam srecu (ili ponekad nesrecu) da su “tamo” prometi ovim dionicama neuporedivo veci nego na ZSE i da je razvidna korelacija izmedu promjena indexa ,cijena derivata,itd. na dnevnim razinama.
Trenutno kratkoročno dobro za TPNG, ali za naredne dvije godine još i bolje.
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima
nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije
ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto
nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena
Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.
Tankera je previse i konkurencija je velika.
tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima
nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije
ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto
nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena
Znate onu narodnu “ono sto brzo ode gore ,moze jos brze dolje”.
Ako vam je nafta badava trenutno,ide jos dolje Crude oil-2.26%,Brent -2.07 ,plin takoder.Radi se jednostavno o sezonskim oscilacijama zbog zime i grijanja.
Mozda procitati i ovo,citiram:
”