TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ovo fakat fakat fakat nije normalono – mwh skoro 120 eura

 

 

6 fakin puta skuplje no poč godine

 

pa to je kao nafta na 250 usd po barelu. ludilo

 

nije ni čudo da bcti raste – nafta je brat bratu sad džab-džabe naspram plina

 

https://www.cegh.at/

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

@investimir

sve što brzo raste, još brže pada…vidjeli smo nedavno kod BDI-a…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

853

 

jako lijepo

 

ovi sitni pomaci me više radiuju no skokovi. oni su izgleda znaci da je cijena u nekoj ravnoteži ponude i potražnje. dao bog da ta ravnoteža potrajew

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

856

 

jajo, jako lijepo

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Koliki su sad novi indeksi?

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Ovdje bezvezni spam kao i na Atpl.

Potpuno je nebitno kakav je danas indeks i je li danas pao ili nije.

Na ZSE nemate promete da mozete daily tradeati prema indeksima.

Vazno je kolika ce biti operativna dobit 2021 godine, koliki je P/E, kakva je perspektiva sektora u 2022?

Nitko nema o tome nista pametno za napisati niti na onom drugom forumu, vec samo spamanje.

Pitam zbog TNK i STNG, ne zbog TPNG.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Moje misljenje je da BCTi raste zbog visoke cijene plina u Europi. Ne znam koliko ce to potrajati. Moglo bi kroz zimu.

U 2022 godini sve ovisi o prekidu pandemije i oporavku avioprijevoza.

Tankera u moru ima dovoljno.

Ima dosta analiticara koji ocekuju oporavak u 2022 godini.

Ove dnevne oscilacije indeksa vam je stvarno uzaludno pratiti. Gledajte malo dugorocnije.

818

 

sutra potop. kad ne rastemo na obre vijesti, na loše možemo samo padati. mada je 818 puna šaka brade. ali tko pita zato  prodaj odmah, računaj poslije

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Padati jer je indeks danas čak 130% viši nego kad je cijena dionice bila na istoj ovoj razini ili čak i viša??

Ili jer je još prije par tjedana bio tek na 500 bodova, a dionica na gotovo istoj ovoj razini?

Ali vjerojatno će opet još porasti do kraja 12.mj.

 

Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??

Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.

Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.

Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.

forumas., 17.12.2021. u 08:44

Ne znam o čemu mi tu pričamo, dionica je još kad je indeks prešao 600 bodova trebala biti već na 50 kn, a sad kad je čak na preko 800!!, neka svatko računa kolika će to biti dobit za tankeraše u sljedećoj godini??

Dakle pri ovoj trenutnoj razini vozarina, cijena dionice bi trebala biti barem puta 2.

Netko je bio namjerno zaustavio preskok 44 kn, ali ne znam samo koliko još indeksni fond mora kupiti, mislim da mu fali još više od 10-ak tisuća komada.

Čim padne 44 kn, cijena će vjerojatno dalje vrlo brzo do 50, jer ovakve vozarine nisu viđene već jako, jako dugo vremena, a dionica je na ovim razinama oko 44 kn bila još kad je indeks bio ispod 400 bodova.

Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.

Tankera je previse i konkurencija je velika.

O kakvoj “dobiti za tankerase” u slijedecoj godini vi pisete? Uvjeren sam da ste u krivu .Ja takvu perspektivu ne vidim.

Inace trgujem sa dionicama slicnih tvrtki na svjetskim burzama i prilicno sam upucen u ovu problematiku.Imam srecu (ili ponekad nesrecu) da su “tamo” prometi ovim dionicama neuporedivo veci nego na ZSE i da je razvidna korelacija izmedu promjena  indexa ,cijena derivata,itd. na dnevnim razinama.

Trenutno kratkoročno dobro za TPNG, ali za naredne dvije godine još i bolje.

 

PROGNOZA KOJA SE NEĆE SVIDJETI VLASNICIMA AUTOMOBILA: Ako se ostvari, čeka ih velik udarac na novčanik

 

 

Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.

Tankera je previse i konkurencija je velika.

 

tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima

 

nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije

 

ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto

 

nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

investimir, 19.12.2021. u 21:43

Mislim da ne pratite dobro cijene vozarina na svjetskom trzistu i procijene za narednu i nekoliko narednih godina.

Tankera je previse i konkurencija je velika.

 

tankera uvijek ima i konkurencije uvijek ima

 

nešto je poguralo indeks preko 800 a to sigurno nije brod začepljen u suezu niti višak tankera niti manjak konkurencije

 

ugalj je s 50 usd skočio na 300, plin sa 20 eura na 130. a koliko je skočila nafta – 6 puta, ili 5 puta. ili možda samo 50 posto

 

nafta je trenutno džab džabe naspram drugih energenata. pomeni je to poluga koji diže iindeks. i to usprkos utegu zvanom kovid koji koči potražnju a avio projevoz drži na 50 posto pred kovid vremena

Znate onu narodnu “ono sto brzo ode gore ,moze jos brze dolje”.

Ako vam je nafta badava trenutno,ide jos dolje Crude oil-2.26%,Brent -2.07 ,plin takoder.Radi se jednostavno o sezonskim oscilacijama zbog zime i grijanja.

Mozda procitati i ovo,citiram:





The Baltic Exchange Dry Index fell 4.8% to 2,379 on Friday, its lowest since mid-April, extending losses for a seventh straight session, amid lower seasonal demand across all its vessel segments. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, declined 5.8% to an over six-month low of 2,727; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, slumped 6.9% to its lowest in over three weeks at 2,444. Among smaller vessels, the supramax index shed 45 points to 2,469, its lowest since December 6th. For the week, the Baltic Dry Index lost 27.3%, its biggest weekly decline since early February 2019. . source: Baltic Exchangehttps://tradingeconomics.com/commodity/baltic







 

New Report

Close