Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nekad sam se bavio s atpl. Neznam kolika je cijena ta tankera u odnosu na brod za rasute terete. Tpng ima 6 brodova ako dobro vidim, atpl je imala 20 dok je cijena dionice divljala. Ne pišete na forumu o novogradnjama, scrapingu..

nitko ne komentira FI??? nije ni čudo jer je koma!

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35694

bdi ispod 500 nužno tjera tpng u gubitak

 

ako tpng nema vremenske ugovore na 14000 i iznad, nego vozi po spotu, to nužno tj bar uvijek dosad tjera u minus

 

ovje su mnogi lupetali svašta, i ja sam svojedobno, tpng je voda duboka, ali bas duboka

 

otpis vrijednosti je drastičan, ali ni rdovno poslovanje nije u plusu. ne može biti u plus jer nemaju charter i bdi je cijelu 2020 prokuburio ispod 500. kad su im bili istekli charteri kroz 2020, nastavili su navigati ali počeli spaljivati pare

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ovo vrijednosno uskladjivanje 50-60 milja nece utjecati na cijenu. NAV je i dalje visokih 70kn. Bio 77kn. Gubitak je bio ocekivan, mozda sam ja ocekivao ipak manji, a bilo je i poprilicno dokovanja.

Sad znamo zasto je cijena pala sa 60 na 40 kn iako ne bi mogao reci opravdano jer gledano kroz 5g postojanja vrijednost duga je prepolovljena.

A opet kako bi tvrtka kupovala svoje dionice povoljno ako ne bi napravila ovakvo nesto i to bas u ovom trenutku. Vrijednosno uskladjivanje imovine. Zadrani pravi! Premazani svim mastima. I uskladjena imovina im opet daleko nadmasuje trzisnu vrijednost. Cijena 44kn je po tome nekakva realnost u ovom trenutku. Ali ipak drugi dio godine ce to promijeniti u pozitivnom smijeru po najavama oporavka industrije i avio prijevoza.

 

 

 

Eto sad cemo moci pratiti kako trezor kupujer planirano. Dapace sad im je najbolje vrijeme.

Puno buke nizašto. Kamate su puno smanjili uzimanjem jeftinog kredita, godina poslovana u dobrom plusu, da brod posluje u plusu spot triba biti ne 10-11 k nego 6800 e, ako sam dobro shvatio. Zapravo je i brod Zoilo vezan ugovorom i plovi za 12-13 k.


Ne znam samo zasto su ovako prikazali vrijednosno usklađivanje. Letimicno sam pogledao izvjesce.

Da nije bilo ovog uskladjivanja imali bi gubitak cca 7 milja sto je bilo i ocekivano i nesto slicno kako smo imali prije par godina. Dakle u skladu s ocekivanim. Moja procjena je bila cca 5 milja minusa. Dobra vijest je sto skladjivanje uzima u obzir trenutne trzisne prilike, a iste u razdoblju nizih vozarina i ne mogu ici na ruku Tpng.

Dakle taj dio glede uskladjivanja koji zapravo na prvi pogled upada u oci i nije toliko bitan jer je brodarstvo takav sektor. Visoke vozarine veca vrijednost imovine, nize vozarine niza vrijednost imovine. Jer ta procjena ovisi o vozarinama uvelike.

Sve u svemu ocekivano i trziste je po meni isto odradilo otprije. Bas kao i na Rivp ili nekoj drugoj dionici. Pad je obavljen. Moguce da ce biti pokusaja igrica, ali nekako sam uvjeren da nece proci i da ce trezor podebljavati na 42-44kn.

Trezor je kupio 13 000 komada prošle godine , lijepa prica, samo tako nek i nastave.  Ako vozarine nastave rasti,  ova godina bi trebala biti bomba jer imaju clear start,  refinanciran kredit sa manjim kamatama, usklađena vrijednost brodova, 4 broda imaju lijepe ugovore. Budućnost je lijepa, a ako kojim čudom cijena padne opet na 40 , ho ho ho eto mene da sarcem partizane kosim

31,7 milijuna kuna neto gubitka nije malo.

Ako se ide uzimati u obzir ovo usklađenje, onda dolazimo do toga da je book sada realan i iznosi 70 kn.

Ako zanemarimo to usklađenje vidimo da je 4.kv. u minusu tek 7 mil. a cijela 2020. u plusu 24 mil.kn.

I neki tu vide nešto katastrofalno??

Znači dionica treba porasti još preko 50% da dođe na fer razinu koju sad znamo, a uz to sad će opet početi sa daljnjim zarađivanjem.

Kako god se okrene jedna od best buy dionica na Zse!

Koliko gluposti napisano, radi se o usklađivanju vrijednosti brodova. Zarada je 24 milje. Ostavite se knjigovodstva.

Zanjma me samo je li ovo napravljeno zbog nekih davanja, poreza ili necega.

New Report

Close