TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Oil-Tanker-Rates-Surge-As-Suez-Canal-Blockage-Continues.html

Kriza nece biti rijesena do nedjelje, ako ne tada, nece jos tjedan. Tamo su vec nizozemski i japanski strucnjaci, a dolaze i ameri. Zbog slozenosti operacije i prijetnje da brod pukne po sredini sve ovo ce dugo trajati. A to znaci visok rast vozarina.

ajme meni, opet cijeli dan niste nadrukali ni za promet pekare u selu sa 100 stanovnika a ni atpl niste srušili drukanjem…..promjenite taktiku……ne ide to ovako…..ubacitexneke instagramuše u reklamu pa da ovi sa bitcoinima koji ih prate ulete malo……

Tankeri se usmjeravaju preko dulje rute, a posljedica bi mogla biti porast vozarina za tankere, ako se uskoro ne odblokira ovaj brod u Suezu

https://www.reuters.com/article/egypt-suezcanal-ship/suez-blockage-sets-shipping-rates-racing-oil-and-gas-tankers-diverted-away-idUSL4N2LO0PY

 

Što se morskog prometa tiče, kašnjenja i poskupljenja neminovna su. Preusmjeravanje prometa oko Rta dobre nade u Južnoj Africi dodalo bi putovanju 6000 milja i oko 300.000 američkih dolara troškova goriva za supertanker koji isporučuje bliskoistočnu naftu u Europu.

 

Cijene najma tankera za naftu u nekim su regijama porasle više od prvog pojavljivanja blokade. Brodovi Suezmax, koji obično kanalom izvlače milijun barela, danas donose oko 17.000 američkih dolara dnevno, najviše od lipnja 2020. Ako brodovi budu prisiljeni ploviti oko južnog vrha Afrike, to će povećati vozarine jer se povećava i vrijeme putovanja.

 

Blokada Sueskog kanala zakrčila je morski promet: Evo tko će profitirati

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Koliko vidim tankerasi danas vani rastu, a najvise NAT, skoro 15%

 

https://finviz.com/screener.ashx?v=111&f=ind_marineshipping&o=-change

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

kicancro, 26.03.2021. u 17:09

BCTI-675 up up

 

u odnosu na dan prije kada je BCTI 674 …. up up up up up…. ako to neće doprinijei rastu cijene….preko 60 kn….

Kako sam i pretpostavljao mogao bi Sueski kanal biti otvoren vjerovatno sutra jer je postignut napredak u pomicanju zaglavljenog kontejnerasa.

Koliko vidim US dolar u rastu sto pogoduje brodarima.

Sumnjam da ce ici tako brzo ,iako bih volio da se brodari vrate normalnom voznom redu .

Osim sto je put duži, i sa time ce se vise zaraditi, oko 50 tankera je zapelo u suezu, pa je i broj aktivnih tankera smanjen.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

15 posto su narasli u jedan dan, na zse-u bi se padalo u ‘afan’ da se to desi na TPNG.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Koje su trenutne rute brodova TPNG?

Gledaju se samo brodovi na spotu, a to je azija-australija-novi zeland, ugrubo. Svejedno, zbog nedostatka aktivnih brodova neminovan je rast vozarina. Nisam siguran da ce se uspjeti danas rijesiti nasukani evergreen , a dok se jos sve vrati u normalu potrajat ce.

MT Velebit-Karimun, Indonezija

Mt Dalmacija- Nansha, Kina

Mt Pag- Singapur

 

Nadalje veceras ako ne uspiju izvuci brod, pristupit ce dugotrajnija akcija premjestanja kontejnera. Danas sam nasao da su ti kontejneri puni životinja, pa me cudi da to nisu odma napravili.

https://www.glasistre.hr/svijet/video-/-masivni-kontejnerski-brod-ever-given-koji-se-nasukao-u-utorak-u-sueskom-kanalu-napokon-je-pomaknutkon-tjedan-dana-blokade-710318

Ignore: KressoM, delux

https://apnews.com/article/egypt-suez-canal-48f856c9afed58feb908878c2a495287

Jos ce ta akcija trajati.

A week after getting stuck in the Suez Canal, the giant ship ‘Ever Given’ was almost fully refloated on Monday, 29 March, and its engines have been restarted, Reuters reported, quoting a source.


According to the chief of the Suez Canal Authority (SCA), it will take 3.5 days to clear Suez logjam once the ‘Ever Given’ is refloated:



An Egyptian and international salvaging team has succeeded in partially freeing a vast container ship that had become stuck on the banks of the Suez canal for six days, holding up tens of billions of dollars’ worth of global trade.


But engineers warned the blockage was not yet cleared, with the ship’s bulbous bow – or front end – still stuck at the canal’s edge and salvagers contemplating removing containers from the vessel to lighten its load, a process that is likely to take at least days.


“Don’t cheer too soon,” Peter Berdowski, CEO of Boskalis, the salvage firm hired to extract the Ever Given, told Dutch NPO Radio 1. “The good news is that the stern is free but we saw that as the simplest part of the job.”

New Report

Close