TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136246/Suez-blockage-extends-as-salvors-fail-to-free-Ever-Given

Kako ce ova situacija potrajati. Tankeri za naftu vec se preusmjeravaju na jug kako sam vec rekao . To stvara veliku potraznju za tankerima iz atlantika i pacifika koji ce se ekstra platiti. Vec 200 brodova ceka na prolaz.cak i kad se ovo rijesi za par tjedana,krkljanac i guzva bit ce ogromni da ce trebati bar mjesec dana da se sve unormali. Do tad bi spot za lr1 lr2 i Mr tankere trebao otici vrlo visoko.

 

Samo neka stopaju, sad vise nema toga tko ce moci zaustaviti rast prema 60 s obzirom na ove vozarine.

Smijesno je izgledalo kako su izbacene tisucice kad se dotaklo 47 kn.

Da je htio prodavati za pravo, mogao je to vec slobodno iznad 50.

Ali izgleda da je bolje po 44 nego 50.

Ali to je Zse, netko uvijek pokusava loviti u mutnom.

Ali nece uspjeti ovaj put jer ovo ce samo eksplodirati.

Još oni ne voze na nuli, osim dugoročnih ugovora. Perspektive ima ali smanjite euforiju i gluposti ala to netko štopa

Btci 674 UPP!!! Kako grabimo

Trenutni SPOT je. 11 k,  ne pišite gluposti da to nije dovoljno za zaradu na spotu. Proucite malo o product tankerima, ice class i eco, tankerima kakve ima ovaj brodar, ne trpajte sve u isti koš. Imate u financijskom izvješću trošak brodova, pa dodajte malo jer je na Spotu viši i to je to.


File exceeds allowed file size. – 1BC93ED6-A2A0-4789-94A1-3E361C43D050.png

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Ocito je da oni koji su izasli sad zele opet natrag unutra, jer se zna koje su prognoze tu.


Neki bi htjeli kupovati po 40 zbog jednog losijeg kvartala, ali to je naprosto nemoguce.


Jer sad vec opet pocinju raditi s plusim, a cijela 2020.je isto bila u lijepom plusu, a sad ce se taj plus poceti opet povecavati.


Book je 50% iznad trenutne cijene i to uz ono smanjenje vrijednosti brodova cija vrijednost sad opet ide gore i ako je budu opet uskladivali utjecat ce dodatno znacajno na rast dobiti u ovoj godini.


I ako je cijena nakon izbacivanja onog izvjesca ostala na 42 kn, onda je sad nakon svih ovih pozitivnih stvari gotovo nerazumno ocekivati i trenutnih 45, a kamoli nize od toga.


Ovo je jedan od najvecih potencijala na Zse cini mi se.

Nema ako budu usklađivali cijenu brodova, moraju. To se radi svake godine, jednostavno ove godine su vozarine bile uzasne i razlika vrijednosti je bila prevelika i jednostavno se morala prikazati. Q4 je uvik dobar, osim ove godine, a po vozarinama racunaju vrijednost. Ne bude li ove godine na zimu korone, vozarine ce biti normalno visoke, te ce brodovi biti normalno i valuirani.

sokolic12, 25.03.2021. u 17:10

Još oni ne voze na nuli, osim dugoročnih ugovora. Perspektive ima ali smanjite euforiju i gluposti ala to netko štopa

Eto svi MR tankeri na svijetu voze da bi spalili lovu. Nisi upoznat s tankerima . Vozarine su odavno u plusu. koji je po vama najveci trošak na brodu po danu plovidbe?

Tvrtka čiji je tanker zapeo u Sueskom kanalu preusmjerila je svoje brodove na jug afrike. Znajući tako da ce odsukavanje njihovog broda potrajati podosta vremena. što ce sad dešavati?

Trebat ce puno vise brodova za dostavu Nafte,kontejnera,itd.. jer je put mnogo duži. Nestašica brodova dovodi do povećanja vozarina. Mislim da cemo gledati ovdje jednu raketu.

Ovo u suezu je kratkoročno, svakako dobro za vozarine, dionica bi zbog ovog mogla potegnuti dobro., već je i počelo… ali ponavljam kratkoročno i ne valja  bazirati na tome svoj shopping 🛒 … Ono što je bitno, jesu otvaranje avio prijevoza, cruising, veća potražnja nafte, a to je normalizacija ove nenormalne situacije u svijetu. Naravno, i bilo kakve miguće ratne napetosti povećavaju znatno vozarine… Ono što je sigurno dobro, to je Q2, Q3 i  očekivano Q4, i šlag na kraju, revalorizacija, što će ponijeti dionicu raketom zemlja – zrak.zato mi je ova dionica bb.

 

… O malom ff da i ne govorim…

Nece na mi učita ali Joakim Hannisdahl kaze da se promet preusmjerava na jug afrike te da vozarine idu prema gore. Stanje na suezu potrajat ce tjednima.

Evo što Joakim kaže, a dosada je većinom bio u pravu.

Inače, preko 230 brodova je blokirano u blizini Sueskog kanala, pa je već poprilična gužva.

 


#SuezCanal still blocked. Ships are being re-routed around the Cape. No solution is expected until next week at the earliest. #Shipping spot rates and equities are rising. Chaos always creates opportunities for the pragmatic investor



Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BCTI-675 up up

New Report

Close